mammatil4ioktober :) Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Nokon som ser fleire ungar på meg og eventuelt om ekteskapet kjem til å halda?? Sliter :/ 16.05.79 og 06.08.76
Tante_Esel Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 hei føler at dere skal slite dere litt gjennom en periode naa, men naar dere endelig begynner aa innse at dere egentlig vil vaere i sammen, saa vil kjaerligheten blomstre opp igjen... dette er en prosess jeg føler DU, spesielt du.. maa gjennom for aa kunne ha det bra senere i livet ditt... det er liksom "tid for selvransakelse"... og du vil føle deg mer fri naar du forstaar hva som egentlig plager deg, og hva som har plaget deg i "alle aar"... det vil ogsaa komme en baby til dere... føler om ca 2 aar... om det er graviditet eller fødsel jeg ser da, er jeg ikke sikker paa... lykke til ihvertfall!
mammatil4ioktober :) Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2011 Takk for det Ser du noko kjønn eventuelt? Eg har barn frå før
Tante_Esel Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 føler det er gutteenergi jeg hold deg oppe naa da.. for dette kommer du gjennom, og det gjør deg sterkere og lykkeligere naar stormen har lagt seg..
mammatil4ioktober :) Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2011 Takk for det Eg har tre flotte gutar Spent på om me kanskje får muligheten til å få ei jente og?
Tante_Esel Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 ingenting er vel umulig kommer sterk gutteenergi, men det kan vaere av de du har du faar heller spørre naar du har babyen i magen din men ikke bekymre deg, for det kommer til aa gaa bra med deg... og prøv aa vaere litt aktiv i aa rydde opp i ting og tang, saa kommer det til aa gaa over fortere husk ogsaa: et ryddig hjem representerer en ryddig psyke <3 GOOOd Helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå