Gå til innhold

Fleire barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som ser fleire ungar på meg og eventuelt om ekteskapet kjem til å halda?? Sliter :/

16.05.79 og 06.08.76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

føler at dere skal slite dere litt gjennom en periode naa, men naar dere endelig begynner aa innse at dere egentlig vil vaere i sammen, saa vil kjaerligheten blomstre opp igjen... dette er en prosess jeg føler DU, spesielt du.. maa gjennom for aa kunne ha det bra senere i livet ditt... det er liksom "tid for selvransakelse"... og du vil føle deg mer fri naar du forstaar hva som egentlig plager deg, og hva som har plaget deg i "alle aar"...

det vil ogsaa komme en baby til dere... føler om ca 2 aar... om det er graviditet eller fødsel jeg ser da, er jeg ikke sikker paa...

lykke til ihvertfall!

Skrevet

Takk for det :) Ser du noko kjønn eventuelt? Eg har barn frå før :)

Skrevet

føler det er gutteenergi jeg :)

hold deg oppe naa da.. for dette kommer du gjennom, og det gjør deg sterkere og lykkeligere naar stormen har lagt seg..

Skrevet

Takk for det :) Eg har tre flotte gutar :) Spent på om me kanskje får muligheten til å få ei jente og? :)

Skrevet

ingenting er vel umulig :) kommer sterk gutteenergi, men det kan vaere av de du har :) du faar heller spørre naar du har babyen i magen din :)

men ikke bekymre deg, for det kommer til aa gaa bra med deg... og prøv aa vaere litt aktiv i aa rydde opp i ting og tang, saa kommer det til aa gaa over fortere ;)

husk ogsaa: et ryddig hjem representerer en ryddig psyke <3

GOOOd Helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...