bittelill Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg liker det, og tenker litt på om jeg vil bruke det hvis jeg får en jente neste gang, men lurer litt på hva andre syns?
Andreaa Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg liker det ikke så veldig, men det er jo helt ok... Sine, derimot synes jeg er fint!
LilleBitteliten Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Det er iallefall mye bedre enn Sine! Sina er helt ok. Ikke et navn jeg liker.
sommertiara Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Ikke noen personlig favoritt, men litt stilig.
Andreaa Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 En liten assosiasjon. Da jeg leste oveskriften på inlegget ditt nå i stad, tenkte jeg med en gang på ordet "sinna". Som i sinnataggen...
Blåbærmuffins Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Syns det er et kjempefint navn. Ikke topp 10, men ikke sært heller
Fomle84 Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Nydelig : ) Har ei selv, men hun har et navn etter. Fått mye skryt av navnet og kombinasjonen. En fordel med navnet er som nevnt over at det ikke er topp 10, men heller ikke helt uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå