Gå til innhold

Bilstolposer|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg får tak i rimelig bilstolpose??? Helst ikke dunpose....

Både barnas hus og den butikken her i byen har KUN de Odenwalder (eller hva den nå heter) til bilstol og den koster altfor mye synes jeg... Tenker det burde holde med en fora/tykk fleecepose

På de aller kaldeste dagene skal vi vel helst ikke så mye utendørs uansett...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt en til 300 på babyshop. Kjempe fine de dem hadde der.. ikke begynt å bruke den enda da, men hun i butikken sa den var like god som maxi cosi sine egne som kosta 700 :)

Skrevet

4ME er merket btw :)

Skrevet

Tusen takk, da skal jeg sjekke =)

Ja, var det jeg også tenkte at et kan være greit med pose i bilstol til en så liten baby =)

Skrevet

Den på HM er kjemep fint med fleece inni, er dun men har fleece. Koster 299,- vi skal kjøpe den, så skal vi ha egen lammepose til vognen

Skrevet

Poenget med bilstolposen er at vi skal kunne bare åpne opp posen når bilen er varm, vi er der det er varmt, så har ikke babyen på noe annet enn inneklær... Da er det litt upraktisk når man likevel må ta av selen for å få armene ut av "posen"...

I tillegg er det aktuelt å bruke en dress på de dagene jeg må kjøre storebror på skolen og det er -20 grader, blir litt trangt da med både dress og pose med armer på =)

Men takk for forslaget... blir nok heller en av de andre posene.. (pose til vogn har vi etter begge brødrene)

Skrevet

Se på biteringen.no der har jeg kjøpt en lys blå til min skatt!

Skrevet

På lilleprinsen.no kjøpte jeg en kjempefin pose til bilstol...akk passe tjukk med fleece for inni :) til 399kr tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...