Gå til innhold

Har ikke fortalt mannen ennå... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har teste positivt nå 2 dager før ikm! Venter 3 barnet med min kjære:) Jippi!! Var så heldig denne gangen også så vi slapp å prøve flere mnd (tok ut kobberspiralen i august) Er kjempetaknemlig for at jeg nå er gravid igjen å tida skal nyyyyytes:)

Sambo og jeg er enige om at vi ville ha en til, men akkurat nå stresser han så fælt med jobb osv. Generellt dårlig humør om dagen pga jobben å det går utover meg og ungene litt da han er litt sur å oppfarende:/ derfor har jeg ikke fortalt det...å lurer litt på om jeg skal vente til farsdagen med å overraske da:) Han kom med nemlig med en litt sleivete kommentar idag om at han grudde seg til jeg ble sånn helt på tuppa hormonell som jeg "alltid" blir i beg og slutten av svangerskapene. Så han håpte nesten dette ville ta litt tid. så tenkte jeg da om jeg venter til farsdag er jeg 8 uker på vei...åsså må jeg jo være veldig bevisst på meg selv og hormonene mine da...har jo ikke lyst til å være totalt umulig. Hva tror dere....er det dårlig gjort av meg å holde ham litt på vent...hehe ikke sikkert jeg klarer det da for jeg pleier jo å bli dødstrøtt og kaste opp etc...får ALLE gravidsymptoma tidlig..men jeg tenkte jeg kunne prøve....eller.. :/ Alller helst har jeg jo lyst til å skrike ut et gledeshyl til alle at jeg er så glad og stolt over den lille spiren:) for jeg er overlykkelig:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært mannen hadde jeg blitt sur viss du venta 4 uker med å fortelle det i alle fall.

Men det er nå opp til hver enkelt hva en vil gjøre ;)

Skrevet

Vente 1 mnd med å fortelle mannen din at du er gravid???? Det synes jeg er dårlig gjort, selv om han kom med en sleivete kommentar.

Skrevet

Kanskje en slik gladnyhet er nettopp det han trenger for at hverdagen skal se litt mer forlokkende ut? :) Jeg kjente i hvert fall at det sure høstværet plutselig så mye lysere og lettere ut med en gang testen var positiv. Hehe.. ;)

Skrevet

Takk for innspill:)

Nyheten er selfølgelig fortalt til mannen nå:) hormonene mine er nok i full gang for jeg tenker mye, men forsøker å holde det meste for meg selv for å ikke plage ham nå. :) Fint at det er forum her da som man kan lufte sine tanker!

Mannen ble ovrrasket over at det gikk så fort å gjøre meg gravid igjen så nå er han blitt litt tankefull samt ble nok litt stresset over ting som han plutselig skal ha i orden. Akkurat som om jeg skal føde imorgen. Men det roer seg vel og snart gleder seg han like mye....selv om jeg ble litt skuffet over at han ikke ble i like ekstase som meg akkurat nå:)

Høsten og vinteren framover kommer til å bli helt topp med en liten spire imagen:) Vi er utrolig heldige vi kvinner som får oppleve dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...