Villa Perlesukker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Hei alle sammen, Jeg hopper rett inn her jeg. Vi har valgt å vente til jeg var 12 fullgåtte uker før vi annonserte vår familieøkning og har i tiden før nå bare lest inne på 1. trimester. I går fortalte vi våre barn om at jeg har en baby i magen og i dag delte jeg det på bloggen min: http://www.villaperlesukker.no/2011/10/08/baby-boy-cookies/ Nå gleder jeg meg til å nyte 2. trimester. Bor forøvrig litt utenfor Oslo med samboer og 3 barn, pluss et barn annenhver helg. Herlig! God lørdagskveld til alle
MammaMø med to små Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Så utrolig morsomt å se deg her:) Husker deg veldig godt fra tiden min her inne forrige gang i 2009/2010:) Hvordan går det med deg om dagen da? Gratulerer så masse :)
Villa Perlesukker Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2011 Jo det går greit Faktisk går det veldig mye bedre enn greit hehe. Trodde aldri jeg skulle få flere barn men sånn er jo livet. Det er vanskelig å se år frem i tid Vi har nettopp kjøpt oss et nytt hus som vi flytter inn i om noen uker og bloggingen går over all forventning. Så jeg føler meg veldig heldig som har gått fra alenemammatilværelse til et veldig flott liv med en ny mann. Har du termin i mars da? Jeg henger litt inne på aprilklubben da men det er vel mer trafikk her tenker jeg. Hvordan er det med deg da?
Gjest Kira med trollunge og spire ♥ Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Så morsomt, gratulerer så mye med den lille i magen! Passer veldig fint for min del at du nå kommer til å fokusere litt på "baby-ting" i bloggen din, da jeg titt og ofte tar en tur innom for å få litt inspirasjon;)
Villa Perlesukker Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2011 Kira: Når har du termin? Ja det er jo så mye gøy man kan gjøre. Det med babyshower kommer jo bare mer og mer og så er det jo dåp og alt mulig i ettertid. Jeg tenkte å lage makroner og andre søtsaker uker i forveien og fryse ned så det er nok kake til besøket haha.... så det blir nok bloggposter kniiis. Dettuten kjenner jeg at søthungeren blir sterkere for hver dag som går og da er det bedre å spise en sjokoladekake enn mange sjokolader haha... det føles liksom "bedre". Akk ja... blir nok 30 kg ekstra på meg denne gangen også... ennå jeg har lovet meg selv at jeg skal prøve å ta det med ro med spisingen )) Har du dilla på noe da?
Gjest Kira med trollunge og spire ♥ Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har termin 20. feb, men skal ha ks litt tid i forveien (så venter foreløpig på en dato). Dette med babyshower er ihvertfall blitt en hit blant mine venninner. Og alle er jo gravide for tiden, så føler at jeg går i en neste hver mnd. Lagde cupcakes med masse rosa "stæsj" til den ene, og det var stor suksess. Jeg har alltid likt å bake, men eier ikke kreativitet. Så det er derfor jeg er så glad i bloggen din. Da kan jeg bare kopiere andre kreative sjeler;) Enig i at det er bedre å spise en sjokoladekake enn mange sjokolader, hehe! Må innrømme at jeg spiste nesten en halv eplekake i går... fy! I både dette og forrige svangerskapet har jeg hatt dilla på sure ting, ihvertfall de første mnd. Spesielt surt smågodt, nam! Har du hatt dilla på noe?
MammaMø med to små Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Det høres veldig bra ut!! Herlig med nytt hus og mann!! Det lover jo veldig bra! Jeg har termin 29.mars foreløpig Skal på UL på Riksen 28.oktober:) Ikke lenge igjen! Du da? Når er terminen?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Gratulerer så mye... Er selv en ivrig følger av bloggen din, men siden det ikke er noen bursdager i nærmeste framtid så har jeg sluttet å bombardere deg med spørsmål på mail... (men det betyr ikke at jeg ikke følger med) Har selv termin i mars... Gratulerer så mye nok en gang... Med alt det dere har opplevd så er det godt med noe positivt også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå