Gå til innhold

Kan noen ta en titt på meg blir jeg veldig veldig glad:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Etter 6 innsett med prøverør og bare negative tester lurer jeg på når det blir vår tur? Har vært gravid 3 ganger av oss selv, men dessverre mistet:o( De finner ikke noe galt med hverken meg eller min mann så legene sier det bare er et spørsmål om tid. Jeg er født 110478 og min mann 220977. Håper storken finner veien til oss snart... Tusen takk for svar.

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

faar opp at det kommer et nytt familiemedlem naa jeg da..enten er det fordi du starx faar positiv test, men mulig det er noen i din eller mannens famile som er gravid... gaaper virkelig for din del at det er du som er gravid :)

Føler at du skal ha egne barn... saa ikke gi opp.. men mulig det har stagnert litt "laast" sag negativ energi i livmor pga at der ehar prøvd saa lenge... prøv aa ikke tenke paa prøving og jeg vet det er lett aa si, og vanskelig aa utføre--- kanskje mannen kan massere deg litt nederst i korsryggen, saa du virklig faar avspennet deg der i forplantningsorganene :)

Uff.. jeg er i samme situasjon, saa litt vanskelig aa vaere objektiv her, men det er altsaa det jeg faar inn....

Masse masse lykketil!

Skrevet

Tusen takk for at du så på meg Adine. Er nok ikke meg som er gravid nå, dessverre. Testet negativt på torsdag og fredag etter vårt 6 innsett og tanta kom for fullt i går:( Er heller ingen som er gravide i min eller min manns familie akkurat nå. Kan jo håpe det er meg som blir gravid nå da...:o) Ønsker deg masse lykke til, måtte vi bli gravide snart begge to!

Hilsen

Skrevet

Noen flere som vil se på meg blir jeg veldig glad:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...