Gå til innhold

Jeg prøver igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg tilbake igjen, endelig =)

Etter å ha blitt gravid i pp 10, men mistet i uke 5, så ble jeg jammen gravid igjen på første forsøk!

Hadde to uker med negative tester etter sa, så etter to helt klart positive nå så velger jeg å ta sjangsen å å komme inn hit igjen!

Brukte mye tid på koselig lesning her inne da jeg var gravid med min første som kom juli 2010!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye til deg, og masse lykke til på ferden ;))

Skrevet

gratulerer så masse:) men begynte du å prøve på fler rett etter fødsel du da? imponert altså!!

det var langt fra i mine tanker da, hadde nok å gjøre følte jeg;) hihi Min første kom mai 09 å følte meg ikke klar til å prøve på nytt før nå i august!! Så smalt det heldigvis på ganske så fort:)

Skrevet

velkommen tilbake trollemor86, du har vært savnet :) hadde ikke vi termin ca på likt??

Skrevet

krølle... :

Tusen takk for det =)

manne86 :

Vi begynte vel når gutten var ca 3 mnd! Men så hadde jeg et drømme svangerskap (med untak av de første ukene, men de ble fort glemt), en rask og grei fødsel som jeg kom meg kjapt etter, og en fantastisk enkel baby! Han sov hele natten gjennom ganske raskt og var alltid enkel å underholde! Kjenner mye mer på stress følelsen med tanke på to stykker når jeg ser på den turbogutten jeg har idag!

blomsterpiken<3 spire i magen:

Tenker du på med førstemann, eller da jeg mistet? Desverre så husker jeg ikke igjen navnet ditt!

Skrevet

het vel bellerose <3 maispire i magen, men har bytta nick. tenker på den du desverre mistet nå sist. Har termin 7 mai jeg.. var litt sikker på at du hadde noe av det samme!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse!! Kryssere fingrene for at alt går i orden denne gangen :)

Skrevet

gratulerer! har ganske lik historie som deg:) har ei jente født sep2010 å ble gravid i juli, men mistet i sa i uke 5, fant nettop ut at jeg er gravid på ny, første pp etter sa. hehe her blir termin i slutten av juni:)

Skrevet

Jeg tror jeg husker det nicket vertfall! Hadde termin 17 mai!

Sep.jente 2010, Ja der har vi hatt det ganske likt jammen! Jeg gleder meg til å følge deg på vegen da, å krysser fingrene for oss begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...