Gå til innhold

Vil dere høre VERDENS TEITESTE teste-historie??? OK, here we go,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 5 dager over tiden, litt småstressa (jeg vil ikke ha flere barn akkurat nå), og samtidig litt småspent.. TENK OM... tisset morgenurin i beger, og hadde ikke tålmodighet til å dra på apoteket og hjem igjen.. neida, jeg måtte ta med meg begeret med tiss i bilen og teste der... du vet følelsen, når du er så spent så spent..at du ommøblerer alle tankene om fremtiden.. ok da, et barn til, det fikser vi! Løp inn på apoteket med tissebegeret i vesken. Løp tilbake til bilen, pakket opp clear-blue digital-testen (vurderte å kjøpe en vanlig en, mer spennende å prøve å "se" en strek som kommer til syne.. eller ikke.. eller demonteret testen etterpå og virkelig SE etter ordentlig...) Murringen i magen hadde vært der i flere dager. Puppene, så ømme. Nå fikk det bære eller briste. Jeg stappet sugedelen i tissebegeret og ventet de 20 sekundene den skal suge. På med korken. La testen flatt i passasjersetet. Tittet og tittet.. det blinket og blinket. Leste bruksanvisningen igjen.. dette kunne visst ta tid... nei, nå orket jeg ikke se mer.. snudde testen rundt. Kanskje jeg bare skulle se på den når jeg kom hjem igjen. Så med ett kjente jeg noe vått mellom bena. Hmmm.. hva var dette da? Tisset jeg litt på meg? Utflod? Titter meg rundt for å se om det kom folk, og tok en lynkjapp titt i trusa.. MENSEN!!!! Jeg gadd ikke en gang snu testen. Ok da da, jeg måtte snu den bare for sikkerhets skyld. Prøvde å demontere den for å være helt sikker. Men tenkte at det ikke kunne bra a gjøre med den digitale. Så tok fornuften meg. Herregud, så teit jeg var. Der hadde jeg kastet bort 160 spenn, rett i dass. Bare fordi jeg ikke kunne vente til jeg kom hjem. Jeg var irritert resten av dagen. Men samtidig, litt lettet. He he. Ha en fin lørdag,

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...