Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Noen som har noen gode tips? Vi har av og til "filmkveld" og trenger litt ideer. Ikke alltid jeg og ungene har samme film-smak...hehe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Yohan barnevandreren så vi forrige helg og den slo an både hos 10 og 7-åringen. Før det så vi Håkon Håkonsen, men den er det 11 års grense på så det blir kanskje litt på kanten for ungene dine enda?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Istid Shrek Gnomeo og Julie (denne likte Bestefar også) Anne + Jørgen=Sant (litt mye kyssing for guttene mine, men en fin film) Emil Dragetreneren (husets favoritt).
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Dragetreneren er favoritt her også. Virkelig en visuelt vakker film og fengende for store og små!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Småspioner To på rømmen (jentefilm som også gutter liker) Camilla og tyven Alle slags filmer med dyr, type Lassie o.l.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Den magiske leketøysbutikken (tror jeg den heter) Den er knall bra!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Både Jeg og barna på 3 og 5 digger filmer som Shrek, Nemo etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå