EFM Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg klarer ikke slappe av. Jeg føler at babyen i magen ikke har det noe bra. Igår og idag har det nesten ikke vært noe spark. Har spist og drukket både sunt og usunt, kaldt og varmt, men ingenting hjelper. Kommer kanskje et spark om vi dytter på magen. Er mange som sier så lenge det kommer spark en gang i blant gjør det ikke noe, men jeg blir bekymra. Er 37+3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Synes du skal ringe føden så avgjør de om du bør komme inn å sjekke:) Merker selv mindre liv til tider nå (etter uke 37) er nå i uke 39+. Når det er mindre plass blir det ikke så godt for barnet å bevege seg, men veeldig lite liv bør undersøkes og særlig hvis magefølelsen ikke er god. Lykke ti, ring med en gang du.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Ring føden og ta magefølelsen din på alvor!!! Be om å få komme til kontrollså fort som mulig, dette skal man ikke kimse av =) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå