stjerne-kikker<3 Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Idag ser jeg ikke ut i trynet kan tydelig se hvor hoven jeg er og ser rett og slett ikke ut!!! Sist svangerskap fikk jeg det 2 dager før fødsel, fødte to uker før! Nå er det 4 uker til termin så er vel helst ikke det nå!!
smiiler Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det har jeg og fått! Hovne lepper/nese kom 1.oktober, har max 3 uker igjen til gutten er her!
Maybeline Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Nei, har ikke merket noe spesielt på ansiktet. Eg 3dager over termin. Men er det noe alle får da?
Gjest Gurimamma Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Ja! Var på en ekstra sjekk på sykehuset i natt og legen kommenterete at jeg var så hoven i ansiktet og lurte på om jeg hadde grått.. Ser det selv i dag, men er bare hoven i kinn og øyelokk.
Tuddeli Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Oh yeah. Ser omtrent like sliten ut som jeg føler meg.... og vann i hender og føtter også. 4 uker igjen til termin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå