Gå til innhold

Krysser fingrer og tær for at fjell turen hjalp på;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til topps på fjellet her hjemme i dag:D Håper den hadde effekt og at fødselen snart begynner:) Ungene er borte i helgen så hadde passt utroligt fint om hadde startet nå ! Kjenner ingenting enda... Men har ikke mistet helt håpet da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går også å håper på fødsel i helga. Termin til mandag. Trodde faktisk det ville begynne i dag pga litt slim på morgenen (forrige fødsel begynte med dette), men har ikke sett noe til rier :-( Har en følelse av å være veldig støl samt menstrasjonssmerter, men sånn har det vært siden onsdag. Jaja, vi får smøre oss med den berømte tolmodigheten!

Skrevet

Samme her. Har termin til uka og har vasket, gått tur, bært rundt litt på tassen på 14 mnd pga sutringen hans da hjørnetennene er under utbryting. Har akkurat spist en tung middag og er helt skutt. Gått med maserier ovver lang tid nå men ingenting skjer:( Satser på vi føder i løpet av helga da jenter:)

Skrevet

Satser på fødsel snart jeg også. Helst igår. Hehe. 3dager over termin her. Håper på at fødselen starter for oss inatt da.

Skrevet

Har også vært på tur i dag :) to timer i marka med min kjære. Håper at junior i magen snart finner ut at han vil se dagslys... selv om det er 6 dager til termin. Ble helt utslitt av turen og den friske lufta....sov en god time etterpå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...