12Januarspire Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Hei Jeg er nå 12 + 5 på vei med mitt første barn. Jeg lurte på om det er flere som merker veldig milde smerter i magen etter mat. Det er ikke vondt i det hele tatt, samme som luftsmerter og som om jeg må fise hver gang etter jeg har spist.. Alt er normalt ellers, har samme symptomene som har har hatt hele tiden bare at de har blitt mildere, ikke fult så trøtt, kaster opp mindre og ikke fullt så ømme bryster, merker de ekstra når jeg er ute å går tur og det er kaldt ute da... Reagerer også på lukter og jeg tåler ikke å spise kjøtt etter jeg ble gravid.. Flere som har det sånn??
manne86 Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Helt sikkert flere som har det sånn:) Husker bare fra sist svangerskap at det var mye rare symptomer hele tiden, vondt her klør der, svir der osv!! Å det som er så irriterende er at det meste er bare noe man må overleve gitt, gikk 5mnd uten å tåle melk:( blæ å midt i jula da, jeg elsker jo riskrem!! Håper det ikke skjer i dette svangerskapet! Så bra at de andre tingene letter litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå