Gå til innhold

www.habituellabort.com !!!

Erle79

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

Jeg har opprettet et nytt norsk nettsted som omhandler diagnosen habituell abort.

På nettstedet finner dere blant annet generell informasjon om diagnosen, linker, fakta om årsaker, utrednings- og behandlingsalternativer.

Gi meg gjerne en tilbakemelding hvis dere har forslag til forbedringer.

Nettstedet finner dere på adressen http://www.habituellabort.com.

Enjoy!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

Gårsdagens melding må ha forsvunnet i "sluket", og den er ikke den eneste. Er litt uvant med dette nye forum-opplegget...

Takk for fine tilbakemeldinger alle sammen. Vi er jo superhelter hele gjengen, som kjemper den kampen som vi gjør...

Hvis noen her inne har opplevd å endelig få ønskebarnet, håper jeg at dere vil fortelle historien deres på siden om solskinnshistorier, til inspirasjon for andre som fremdeles sliter. Beskriveslen trenger ikke å være lang, og man kan selvfølgelig være anonym. Etter hvert kommer vi til å få en laaang liste med solskinnshistorier, for vi skal jo lykkes til slutt hele gjengen! :) Link: http://www.habituellabort.com/habituell-abort-solskinnshistorier/

• 5 uker senere...

Så bra Erle79!! Fint å ha en sida att vända sej till när livet känns som mörkast! Jag skal försöka skriva in min historia där en dag.. 2 MA, 7 utskrapningar och en sammanväxt livmoder!! MEN jag blev efter allt detta mamma till en underbar dotter och försöker å inte tänka på allt som hände från januari 2008 till juni 2010.

Tanken är där på å prova på nr 2, men måste erkänna att jag blir stressad å livrädd. Graviditeten var fylld av angst, tårar, rädsla å sjukhusbesök..

Stå på alla starka fantastiska damer där ute.. Mirakel sker när man minst anar det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...