Gå til innhold

Fødsel og ros til Ahus:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født og vil fullrose Ahus!

Fantastisk mottakelse på føden, både over tlf og innkomst, nydelig jordmor og barnepleier! Opplevde at de tok ønskebrevet mitt mer alvorlig enn jeg selv gjorde det;) Styrtfødsel er knalltøft, men de opptrådte med en fantastisk ro og omsorg. Fikk en perfekt liten jente!

Videre vil jeg også si at opphold på barsel, og hotellet var preget av god oppfølging og rom for omsorg. Fantastiske lokaler, fødestue og hotell!

Var på Ullevål sist, og kan med hånden på hjertet si at dette var en helt annen opplevelse:)

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre!!

Jeg var på a-hus sist og det var ikke noe fint i det hele tatt, spiste frokost på badet, ble plasert på besøksrommet med en skillevegg :-( Skikkelig dårlig opplevelse.

Men jeg har hørt mye fint om det nye da, gleder meg masse nå :-)

Gratulerer masse med vel overstått fødsel :-D Kos dere masse!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg skal på A-hus - håper på samme erfaringer som deg;)

Skrevet

Gratulerer så masse og flott å høre at du hadde en god opplevelse tross styrtfødsel (har hatt 2 av dem selv, og regner med det blir det denne gangen og). Fordelen er at man somregel kommer seg mye fortere etterpå:)

Skrevet

Så flott å høre !! Så glad på dine vegne. Skal selv føde på Ahus og har sålangt et kjempegodt inntrykk av sykehuset etter å ha vært der på UL og fødselsforb.kurs osv.

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...