A_K Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Kjøpte dere ny eller brukt seng til poden? Vi har hatt en vugge frem til nå, men ser at det er på tide å bytte til en sprinkelseng. Ser at mange selger med madrass på finn.no, men er det virkelig noen som kjøper og bruker brukte madrasser? Synes det høres både helsefarlig og ekkelt ut..... Og da er det kanskje like greit å kjøpe ny seng også, for det blir jo fort dyrt uansett.... hva har dere gjort?
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Hadde ihvertfall kjøpt ny madrass. Om sengen er brukt ser jeg ikke noe problem med
april2011mamma Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 nå er barnesengene på ikea relativt billige og de kan man ta bort den ene veggen på sånn at de kan bruke den som en ordentlig seng når de blir en 2-3 år også men brukt seng funker jo fint, men ville absolutt kjøpt ny madrass!!! gudene vet hva brukte madrasser har vært utsatt for
valkyrien Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Vi kjøpte brukt seng med madrass, men vi kjøpte den av ei god venninne. Da synes jeg det gikk greit å bruke den brukte madrassen også. Hvis jeg hadde kjøpt av fremmede ville jeg kjøpt ny madrass.
2,5barn+1engel Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Vi arvet seng, men kjøpte ny madrass..
Regina Phalange Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Vi kjøpte ny seng og ny madrass. Hadde vel ikke vært krise med brukt seng, men ville aldri brukt gammel madrass. Det anbefales jo ikke for søsken å bruke samme madrass engang, dette med tanke på krybbedød. Som noen andre sier her får man jo veldig billige senger på Ikea da. Vi kjøpte seng der, men kjøpte Svane madrass på Skeidar tror jeg det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå