7569 Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg får så dårlig samvittighet ovenfor lille! Uff er det normalt å småkrangle heletiden? Mange som opplever dette? Lille er 3,5 mnd
Tired mama Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Vet ikke hvor normalt det er, men gjør det vi også. Eller, er vel mer meg som irriterer meg over mannen hele tiden. Prøver å ikke si noe når barna er til stede, men de er jo vare overfor stemninger, så de får det helt sikkert med seg at alt ikke er som det skal... Evig dårlig samvittighet overfor alle mine små... :-(
Mini84 Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Det er helt sikkert ganske normalt, det er jo en veldig slitsom tid! Jeg prøver å være veldig forsiktig med å krangle foran babyen, siden jeg vokste opp med heftig krangling, og senere fikk problemer av den grunn. Men, det var ikke akkurat småkrangling, så jeg tror ikke du skal bekymre deg:)
A_K Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Hva krangler dere om? Vet det er relativt normalt med litt kniving når man har søte små, dessverre..... Vi krangler vel ikke, men det er mye irritasjon som ligger og gnager..tror nok mest fra min side. Mannen min lever vel lykkelig uvitende om alt jeg irriterer meg over, bortsett fra når det renner over. LItt saklig kommunikasjon hadde sikkert vært lurt...
magica fra tryll Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 I mitt første ekteskap i 20-åra var det mye krangling og sur stemning. Dette bærer dessverre mine to eldste preg av. Vi gikk fra hverandre når barna var 5. I mitt nåværende ekteskap koser vi oss sammen med de 3 små og 3 store barna våre. Veldig sjelden vi krangler. Vi har jobbet oss gjennom en masse "greier" i de 16 åra vi har vært sammen. Kommunikasjon er kjempeviktig tror jeg!! Livet er for kort til å gå og irritere seg, småbarnstida enda kortere...
7569 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2011 Er vel ikke krangling men mer irritabilitet og surhet..jeg irriterer meg over at han ikke gjør så mye hjemme og sitter mest foran tven eller på nettet og ikke er "tilstede" og sier han er trøtt hele tiden. Han irriterer seg over at jeg ikke rydder etter meg(han rydder ikke etter seg selv heller) at jeg ammer for mye(fri bar på natten så jeg er kjempe trøtt) hmm hva mer..masse små ting hele tiden.. Tror vi begge kjeder oss..vanskelig å gjøre impulsive ting.. Uansett godt å høre det er litt vanlig å være irritert.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå