^Perlen^ Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 evt andre. Håper virkelig jeg ikke har glemt noen! Idag viste to røde striper seg på billigstrimmelen! Er evt 3+3 - så er tidlig, men en strek er en strek -og ikke var den så svak heller, så jeg tørr å håpe! Jubler forsiktig.... mtp du spådde meg gravid innen januar adine, du spådde meg gravid i høst, sept/oktober og med jente i vente Sistnevnte får vente å se! Dharma: Spådde meg gravid nå Stratosen: Spådde meg gravid i november, og iallfall innen februar anonym: Fikk opp gravid nå i oktober! Flinke altså! tusen takk for deres tid <3 Spent på svangerskapsforløpet! Håper alt går bra og jeg ikke blir alt for dårlig denne gang Vil veldig gjerne jobbe frem til permisjon denne gang! Klemm til alle!
Tante_Esel Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 saa koselig perlen .) det er andre gang jeg har rett paa deg og svangerskap saa du har energier som er lette aa lese Gratulerer saa mye!
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 gratulerer... så du hadde posta et innlegg en dag, og da følte jeg meg såå sikker på at du var gravid, men tror ikke jeg kommenterte det...men så bra! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå