Maramara Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Har vært litt til og fra her inne de siste mnd, og nå den siste tiden har jeg ikke vært her i d heletatt. Jeg sluttet på minipillen i august 2010 og trodde d skulle gå like fort nå som med førstemann...men nei da! Førstemann satt etter 3 forsøk , så jeg trodde virkelig at d skulle gå like lett denne gang. Har stresset til tider med sex og alt som hører med, men denne mnd var jeg på tur rundt eggløsning så tengte at denne mnd går d nok ikke... Skulle ha mensen for ca 1 uke siden nå, kjente og følte men turte ikke tro. Bestemte meg for at hvis ingen tanterød viser seg innen lørdag så tester jeg... og den var positiv:):) Jeg hadde virkelig gitt opp håpet nå, hvertfall litt. Vi hadde sex annenhver dag rundt eggløsningen og jeg sjekket sekretet hver gang...og endelig! Vil baremed dette si ikke gi opp, d meste går til slutt:) Ønsker alle lykke til
TPK Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Gratulerer! Jeg har også testet positivt i dag :-) Satt etter 3 pp da, så jeg vet ikke helt hvordan du har det, men jeg har allerede vært utålmodig en stund, så jeg kan jo bare forestille meg!
Maramara Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2011 Gratulerer Utålmodig ja...d skal jeg love deg, ble til og med litt missunnelig når jeg så damer med babymage :s Er så utrolig glad jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå