Gå til innhold

Hva ha på beina til babyen ute i vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun begynner sikkert å gå på ett eller annet tidspunkt. Uansett så vil jeg ha henne ute så hun får krype i snøen, men hva ha på beina hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stonz er helt geniale til slikt.

kjøp med ullsokken inni og ungen er god og varm.

Skrevet

Jeg har noen Reima-sokker etter storebror. Med ullsokker under fungerer de fint på småttiser som ikke går enda :)

Skrevet

Stonzene er fantastiske. Mini har brukt de i hele høst, i pissregn og kulde. Har kjøpt noen svindyre vikingsko + støvler men de blir ikke brukt...

Skrevet

Stonz (med linerz) er veldig bra :)

Skrevet

Da blir det Stonz med ullinnlegg ser det ut som. Hvor kjøper man disse og kan de brukes når man kan gå også?? Hun kan egentlig begynne å gå når som helst..

Skrevet

du kjøper de på nett.

stonz.no

kommer raskt i posten

min brukte de etter han begynte å gå også.

Skrevet

Her selger Reflexbutikken de iallall. Ellers kan de kjøpes på nettet. Er salg på stonz.no nå forresten :) Min gutt går. Er mye lettere for han å gå med disse enn støvler og vintersko.

Skrevet

Her på Reflex har de noe lignende, men sikkert ikke så bra for det var mye billigere (199,- tror jeg), hun i butikken kaldte det lubber.

Men så var det de herskens størrelsene. Tror jeg satser på å kjøpe de som er fra 1 år, men kan risikere at det blir for stort kanskje. Lillemor sin fot er vel 12-13 cm. Vet ikke om det er lite, men hun er liten av seg ellers så kanskje det er det

Skrevet

jeg har kjøpt str L og de er litt store, men med tykke ullsokker eller innlegget man kan kjøpe i, så er de helt fine :) Tror mini har en normal stor fot.

Skrevet

Hvor mye kom de på med innlegg, dere som har kjøpt i England?

Skrevet

Fant nettsidene og prisene fra tidligere tråd. Men spmålene fortsetter å dukke opp, hihi. Har en venninne som skal til england snart, tenkte hun kan kjøpe med for meg, men hvor skal hun gå for å få tak i dem i England tro?

Skrevet

det vet jeg ikke, jeg fikk de sendt til en engelsk adresse også tok naboen min dem med tilbake til spania :)

Skrevet

Stonz med liners i hus, nå kan vinteren komme:-D

Skrevet

Vi bruker Ecco litt høye vintersko med god såle og varm inni:)

Skrevet

Ja, hvilke sko kjøpe blir neste, hihi. Klem til alle her inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...