Gå til innhold

Kan se på noen i kveld eller søndag når eg kommer inn på kvelden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

^Perlen^

kan se tilbake på deg om 1 uke da vet du sikkert litt mer om det går galt eller ikke men eg får opp negativ energi på det. men vill egentlig ikke uttale meg om slikt for dere egentlig har fått det bekreftet av legen..

dincene

ehm eg får opp at dere må få hjelp til å få barn? men mulig dere får 2 stk til sammen om dere ikke har 2 nå da... Har dere 2 nå tror ikke eg dere får flere..

Klaraklar

når det er så mangen inne på en tråd for eg masse ulik energi opp så klarer kun å se tall på dere som venter på å føre.... men får opp tallet 21 på deg sier deg det noe?

Annonse

Vi har ingen barn nei. Går gjennom ICSI. Har hatt 2 forsøk tidligere. Holder på med ferskforsøket nå. Fikk sette inn ett egg den 06.10. Er veldig spent hvordan det skal gå....

Blir glad å høre hva du ser angåendes det????? Tusen takk!

Det ble lite oversiktlig siden jeg svarte midt i tråden ;) Da limte jeg inn de tinga fra tidligere her og svaret mitt ;) sånn at du ser det.

Heia. 10.06.75

Når skal spiren endelig sitte? Skal den bli der i hele 9 mån (jeg mistet sist i uke 5+)?

Ser du kjønn? Blir svangerskapet lett eller skal jeg gå sykemeldt en del?

Tusen takk!

dincene

19:49 9.10.2011

dincene

ehm eg får opp at dere må få hjelp til å få barn? men mulig dere får 2 stk til sammen om dere ikke har 2 nå da... Har dere 2 nå tror ikke eg dere får flere..

-mtp-

19:57 9.10.2011

Vi har ingen barn nei. Går gjennom ICSI. Har hatt 2 forsøk tidligere. Holder på med ferskforsøket nå. Fikk sette inn ett egg den 06.10. Er veldig spent hvordan det skal gå....

Blir glad å høre hva du ser angåendes det????? Tusen takk!

dincene

Ok. Ja, det kom kun bittelitt lyserosa samme dag som jeg testet, 9dpo. Ingenting etter det. Testet på nytt dagen etter og den var st

erkere enn dagen før, så håper det går rette vei til tross for negative energier;-)

Annonse

Dossa 14pp + EXU

ja vet du ikke fikk svar på sp.målet ditt men sa eg evt en tid som har vert du skulle vert gravid på?

får ikke opp dette året :( men juni neste år er det noe som skjer i.

Hei :-):-)

Nei du fikk ikke opp noe og villejeg skulle spørre deg att om en måneds tid. Takk for at du så på meg, satte stor pris på det *smiler*

Jeg får ta tida til hjelp og se hva tida vil vise:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...