gjest usikker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Heisann! Jeg lurer på om noen av dere har opplevd det samme. Jeg sluttet på p-pillen i august, fikk da mensturasjon. Jeg fikk igjen mensturasjonen 8 september og hadde den i 7 dager, 25 september fikk jeg den igjen og hadde den i 4 dager. 3 oktober fikk jeg den atter en gang og hadde den bare tl 5 okt. I dag har jeg begynt å få mørke brune utflods klumper. Jeg har hatt litt halsbrann enkelte dager når jeg legger meg, men jeg er ikke kvalm. Kan jeg være gravid? Er det noen av dere som har opplevd det samme? Eller kan det være at det kun er uregelmessige blødninger etter at jeg sluttet på p-pillen? Setter pris på alle tilbakemeldinger =)
Svirremirre Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Det går jo an å ta en graviditetstest! Det kan jo være både skrullete syklus pga. pilleslutt eller du kan være gravid. Hvis siste er tilfelle så kan det jo være mange årsaker til at en blør litt. Lykke til!
gjest usikker Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2011 Er nok desverre bare skrullete syklus Veldig kipt hvis dette fortsetter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå