Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 19 uker på vei selv :) <3 lurer på om det er noen av dere som har kjøpt noe til babyen enda? Har ikke turt å kjøpe en eneste ting jeg, men nå begynner jeg kjenne fristelsen litt :s er det tidlig kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte ikke å holde på lysten lenger da jeg fikk vite kjønnet i uke 18. I tillegg så har jeg fått en hel del, så begynner å fylle seg opp :)

Skrevet

Er 24 uker i dag, og vi har foreløbig bare kjøpt barnevogn :)

Har fått noen bodyer og noen bamser fra venner, men ellers har vi ikke kjøpt inn noe enda :)

Skrevet

Er i uke 18 her.

Kjøpt vogn, da vi fikk tilbud om en en herlig pent bruktvogn for 1000,- (nypris 6500,-) Har pakket den vekk.

Også kjøpt en pen lue, votter, sokker, tøfler og et babypledd, som vi pakket inn til lillemor på 6 da vi fortalte hun at hun skal bli storesøster ;) (etter uke 12)

Ellers venter vi til etter UL, spente på kjønn. Innrømmer glatt at jeg har handlelista klar, men skal fordele innkjøpene frem på Londontur, juleønsker og januarsalg.

Handle en liten ting er vel bare koselig, jeg går i hvertfall ofte og gleder meg og ser bort på de søte små tøflene som ligger fremme i strikkekurven ;)

Gjest Kira med trollunge og spire ♥
Skrevet

Har ikke kjøpt noe, men tror ikke jeg skal kjøpe så veldig mye heller. Eneste jeg vet vi trenger er en ny vogn, ellers skal han arve stort sett alt storesøster brukte. Hun fylte akkurat 2, så har ikke ligget så lenge.

Gikk igjennom klærne datteren vår brukte da hun var baby, og fant ut at vi egentlig har det vi trenger. Så slipper "billig" unna foreløpig, det blir nok verre når han blir eldre og vi bare har rosa Hello Kitty klær;)

Skrevet

Jeg har måttet gi etter for kjøpekløen! ;) Er 17 uker i dag. Fikk vite på ul i uke 15 at det mest sannsynlig er ei jente i magen, har to gutter fra før, så har fått ekstra lyst til å handle! Har bare handlet noe ulltøy, to par sokker, noen rosa siklesmekker med forskjellige mønster som var så fine at jeg bare måtte ha de, og ammepute. Ellers så har jeg det meste av utstyr, så blir bare klær og sengetøy jeg må kjøpe til den lille om det er ei jente, er det gutt har jeg jo alt :P Skal sies at jeg ikke handlet annet enn et par sokker til førstemann før han kom, jeg var redd for å jinxe svangerskapet, skikkelig tullete!! Om du har lyst til å kjøpe noe småtteri så kos deg med det, er hyggelig å kunne handle litt her og der :D

Skrevet

vi starta å handle inn med en gang jeg fikk vite at jeg vae gravid hehe. Kjøpt inn litt og litt og mangler litt enda. Men syns det er greit å fordele det, vis ikke blir det fort dyrt. er i uke 21 nå =)

Skrevet

Jeg har kun kjøpt en strømpebukse, men vil vente til jeg har vært på UL for å se kjønnet. Har gutt fra før, så blir det det har jeg mye, men blir det jente kan jeg handle litt :) !

Har også sett for meg litt å handle om det er jente ;)

Skrevet

Nei, denna gangen har jeg ikke kjøpt noe... :=O Overrasket over meg selv.. Forrige gang hadde jeg handlet utrolig mye på denne tiden:))))) Men sånn er det vell første gangen. Tar alt mye roligere denne gangen. Tar seg vell opp etter ul... Hvis det er gutt denne gangen, er det bare å begynne å shoppe, for da har jeg ingen plagg fra forrige:)))

Skrevet

Er 20+2 i dag og fikk min purnatur hengevugge med sengesett i posten i går! :D

Ellers har vi ikke kjøpt inn noe her i gården heller.

Mandag en uke fra nå er vi i byen(bor på landet) og da kan det nokk hende at det blir litt småhandling der:) Vi skal i allefall se på vogn og stellematte..

Begynner og kjenne at man ikke har så god tid som man tror, så noe småtterier må vi nokk ha :)

Skrevet

Jeg har kun kjøpt en søt liten t-skjorte med delfin på, når vi var i en dyrepark i Spania forrige uke. Er 16+1 i dag, og planen er å vente litt. Men den t-skjorta måtte jeg bare ha! Er litt over gjennomsnittet glad i delfiner, og ikke så mange klær med det på her. At plagget er strl 6mnd gjør da ingenting ;)

Skrevet

Har ikke kjøpt noe. Tenker vi venter til UL'en er overstått så kanskje vi får vite kjønn. Skal uansett en tur på mørkeloftet og hente fram babyklærne fra storebror før jeg kjøper noe. Har mye nøytralt som en evt jente kan bruke så må se gjennom før jeg handler masse greier :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Har det meste fra før av vi, så mangler bare seng (sønnen vår bruker jo fortsatt sprinkelsenga, er litt over året når han blir storebror) og søskenvogn.. Og noe mer klær da, om det blir jente denne gangen.. Ellers har vi alt vi trenger :)

Skrevet

Jeg er 24 uker på vei og har kjøpt:

- Litt klær,smikker, tepper og kluter, ammepute og stellekommode.

Har fått;

- Klær (både noe brukt og masse nytt), tepper, kluter, hånduker, vogn, stellebag, vognpose

Lånt:

- Bilstol med base, gravidbelte, vippestol, sprinkelseng, liggesete til badebalje, kurv med himmel.

Skal kjøpe masse mer klær, badebalje, masse flasker og smokker, flaskesterilisering, flaskevarmer, (skal ikke amme), dyne/pute, sengesett, sengekant og himmel, osv osv..

Er mye utstyr en må ha, greit å begynne planleggingen tidlig. Vi har gode lagringsplasser så alt står ikke fremme. Sparer utrolig mye penger på å få lånt ting og kjøpe litt innimellom så det ikke blir så masse på en gang. Har komt over flere gode tilbud:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...