Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Veggene er hvite, det er litt høyere enn vanlig takhøyde og stua er relativt stor.. Eik eller hvitt på gulvlistene? Hvorfor??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Sliter vi litt med å bestemme selv? Personlig hadde jeg tatt hvite lister, fordi jeg synes det er finere... men det er hver sin stil og hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Definitivt hvite, syns det er finest. Da vi bygde tok vi hvite lister i hele huset:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Her hadde ikke eik blitt vurdert en gang. Men så hadde det sett bra rart ut med lyse vegger, helt mørkt valnøttgulv og lyse eikelister da, haha. Total krasj! Men jeg syns hvite er finest, uten tvil.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Hvite ! Kommer jo selvfølgelig an på hvilket gulv dere har. Vi har hvite vegger (farve refleksjon jotun) og hvitoljet eikegulv. Finest med hvite lister da..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Listene på gulvet "skal" være i samme nyanse som gulvet. Har med romfølelsen å gjøre;) Har du eikegulv så hadde jeg tatt eikelister.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Hvis dere har eikegulv ville jeg valgt lister i eik, ellers hvite.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Definitivt hvite! Eik er ikke fint på lister, eller noe annet for den saks skyld.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Hvite! Ellers ser det ut som om gulvet "kryper" opp på veggen! Det minsker også takhøyde.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 Eikelister helt klart. De er mer vedlikeholdsfrie og merker og skitt vises ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #13 Skrevet 8. oktober 2011 Kan høres ut som du bor i et eldre hus (pga takhøyde ikke er standard) Da passer det ikke med eikelister, men med store hvite lister. Er det derimot høy takhøyde pga at det er moderne hus, så passer det nok med eikelister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå