ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Er det noen av dere som har opplevd på ordinær ul at dere har fått vite at dere venter gutt men at dette ikke stemte og at det ble jente? Jeg fikk vite at jeg har en gutt i magen, men føler ikke at det stemmer. Klarer ikke å gå ut å handle gutteklær når magefølelsen sier at dette absolutt IKKE stemmer.. Ønsker oss jo en gutt, men føler ikke at dette var riktig..
septemberpiken Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Nei, men omvendt. Fikk vite jente på ordinær UL, men ut kommer en gutt, som stemmer mer med min magefølelse (har sett beviset), så det skjer at man får vite feil kjønn på ordinær ul.
Nanna1976 Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Nei,har opplevd det samme som deg og var en gutt da han kom ut. Hadde sterk følelse av at det var en jente første gangen, ble kjempe overrasket på ultralyd. Venter en gutt igjen nå, var ingen tvil om det på ultralyd, vi så det før jordmor sa noe. Er nok vanligere at gutta gjemmer "snoppen" sin og at det ser ut som en jente enn omvendt. Det kan jo alltids skje, men hadde nok dessverre ikke stolt alt for mye på følelsen du har, min viste seg å være feil to gangen...Men når det er sagt ville jeg ikke byttet bort gutten min for noen jente, han er verdens beste lille koseklump:)
♥sebastian3003♥ Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg hadde det sånn jeg også, og valgte derfor 3d ultralyd for en av flere årsaker... Og der så jeg pungen, og falt til ro med at lille Fabian hviler godt i magen min
SNURF 5 GUTTER Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Slik er det med meg. Venter jente men føler det er gutt. Har 4 gutter fra før og føler jeg kun er GUTTEMAMMA. Er i dag 26+6 og har ikkje klart og kjøpe rosa klede. Er redd for å kjøpe rosa og skal snart på ny UL også sier dei gutt der.
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Broren min og kona fikk vite at de ventet gutt, men de følte ikke at det stemte. Magefølelsen sa at det var jente. Ut kom det jente!
ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2011 Takk for svar alle sammen Vi har tenkt å få en 3d ultralyd. Tørr ikke handle noe blått før den er overstått. For på de ul bildene vi fikk med oss fra den ordinære ul, så såg utstyret litt overdimensjonert ut i forhold til resten av kroppen. Følte det lignet mer på navlesnoren enn noe annet. Men tiden vil vise Men må bare si at det er like velkomment uansett hvilket kjønn det er Viktigste er at det er velskapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå