Gå til innhold

mistrivsel i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vite av de ansatte i bhg at gutten min leker mest alene, så og si aldri sammen med andre barn.Han vil aller helst leke alene, eller sammen med en voksen.Synes dette er litt hjerteskjærende,ser han for meg sitte der helt alene. De sier at han velger det selv,men jeg er litt usikker. Gutten min sier hver dag at han har vondt i magen og ikke vil i bhg. Sier at de andre barna ikke er grei med han osv.

Har prøvd flere ganger å snakke med de i bhg, lufte min bekymring, men de hører liksom ikke på meg:( Føler jeg maser på de,men jeg synes det er viktig å ta gutten min og hans følelser på alvor. Hva teker/tror dere? Misstrives han, eller kan det være at han faktisk ikke liker å leke med andre barn?

Hilsen bekymret mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helt klart tatt en alvorlig samtale med barnehagen! Snakk med foreldrerepresentanten og pedagogisk leder og krev et opplegg som kan gjøre det lettere for gutten din.

At han leker mest alene trenger ikke å være noe "farlig", men at han har vondt i magen hver dag og sier at de ikke er greie må du ta alvorlig!

Lykke til!

Skrevet

Hvis de ikke vil høre hadde jeg vurdert å bytte barnehage...

Kanskje han får det bedre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...