konemor med gutt+spire:) Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 her har det drypppet og rent siden uke 26 eller noe sånnt. nå har jeg skikelig vondt i puppene og de er knall harde. Når jeg masserer de for å lette litt på det spruter jo melka... hva kan/burde jeg gjøre? pumpe det ut? varme omslag vil vel bare helpe til å mykne opp så det skal komme lettere ut?
konemor med gutt+spire:) Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2011 ingen som vet dette???
<harmoni> Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 jeg fikk melkespreng i uke 31! skal sier at jeg var innlagt på sykehuset med sv.forgiftning.. jm skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha så spreng.. hun ville jeg skulle pumpe meg og 300 ml kom det ut! sønnen min ble født 1 døgn etter ved keisersnitt! men har hørt mange sier at de får masse melk flere uker før fødsel! ikke bare dråper! så det er nok normalt
konemor med gutt+spire:) Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2011 å jøsses 300ml?? men er det da greit at jeg pumper ut den veste sprengen?? begynner bli temmelig hett på puppene nå og ALT er vondt....
<harmoni> Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 det vil jeg jo tro er greit, men det eneste som er dumt da er jo at du øker produksjonen.. ja hadde 300 ml.. helt sykt egentlig men ville hørt med jm i kanskje før du gjør noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå