*piami* Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hei:) Er det noen som vil se om jeg blir gravid med det første, eller om dette kommer til og ta lang tid? Er allerede i 8ende prøveperiode, så ting tar tid virker det som. Selv har jeg en følelse på at spiren vil sitte i mai 2012.. Tusen takk på forhånd:) Mvh 03.03.88
-mtp- Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 hei eg får opp vår parten men noe som eg ser i november også skal du noe da?
*piami* Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk for svar! Jeg ska ikke noe i november som jeg kommer på? Hva får du opp? Nå ble jeg veldig nysgjerrig.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg tror spiren setter seg i april og du finner det ut i mai Lykke til
*piami* Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk for svar FrøkenLykkelig*VenterNr2* Kanskje jeg har noen skjulte evner som jeg ikke har "oppdaget" enda;) Blir spennede og se, skal holde dere oppdatert:)
*piami* Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2011 Noen flere som vil se? Er speiselt nysgjerring på om flere får opp noe spesielt på meg i november, som -mtp- sa. Håper du ser dette -mtp-, er kjempespent på svar fra deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå