eplejente Skrevet 10. oktober 2011 #26 Skrevet 10. oktober 2011 Har termin 10 desember. Synes det begynner å gå treigere nå, hele graviditeten fløy fort unna de første månedene. Venter nummer to så har jo litt å farte i allerede fra før av.. Jobber fremdeles 100%, ser ut som om flesteparten her er sykmeldt i forskjellige grader. Jeg bor ikke i Norge, og sykmelding under graviditeten er lite vanlig hvor vi bor (med mindre det er fare for prematur fødsel). Man jobber også vanligvis helt frem til fødselen. Heldigvis er formen god, litt bekkenplager har jeg hatt i tillegg til litt kvalme her og der, men ellers helt fin. Har ikke forberedet særlig enda, men kommer nok en dag hvor jeg kommer til å få litt panikk, og da går det fort unna å vaske, gjøre klart og pakke fødebag. Hatr et sterkt ønske om å få en like lett fødsel som første gang. Varte bare i tre timer!
MetteSK Skrevet 10. oktober 2011 #27 Skrevet 10. oktober 2011 Termin først av alle jeg, 1. desember Er nettopp blitt sykemeldt 100% da jeg har påvist svangerskapsdiabetes og er vanskelig både for meg og arbeidsgiver til tider. men er i kjempeform, faktisk bedre nå enn før graviditeten (har nok fått et spark bak) Alt av utstyr er nå på plass, bilen kjøpte vi idag!! Ny UL og vekstestimering på fredag så det blir flott! Jeg blir ikke å gå over termin pga diabetesen har jeg fått beskjed om, og også at det vil bli vurdert igangsetting fom uke 37. Så det blir spennende uker framover!
Eviline Skrevet 10. oktober 2011 #28 Skrevet 10. oktober 2011 Hei. Termin 20. desember, men håper gutt nr. 3 kommer litt før termin Har egentlig ikke gjort så mye klart. Fikk kjøpt vogn sist uke, og har arvet masse klær, så trenger ikke noe særlig der. Trenger kun bilstol og stellebord. Babyrommet er nesten klart - mangler bare lister. (Vi har selvf. satt igang prosjekt bygge på huset midt i galskapen) Jobber fortsatt 100%, men med et kranglete bekken, og en sjef som er drittsur fordi jeg er gravid, så tror jeg nok at jeg ber om 50% sykemeld. neste gang jeg er hos legen. Flekken35; Jeg har og City Cross, og satser på bilstol posen med lammeskinn under og dundyne over. Bor på vestlandet,så her blir det ikke sååå superkaldt om vinteren :-) Lykke til alle sammen !!
flekken35 Skrevet 11. oktober 2011 #29 Skrevet 11. oktober 2011 Takk for svar Eveline;) Har nå kjøpt en brukt Odenwalder bilstolpose som jeg også har tenkt å bruke i vognen, og en lammeskinnspose som kan deles så får jeg se hva som blir plass til, (har ikke fått de enda). Bor også på Vestlandet og satser på en mild vinter uten for mye snø, sånn at jeg kan ut å trille masse masse;)) Venter forresten gutt nr 3 her også, spennende;))
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. oktober 2011 #30 Skrevet 11. oktober 2011 Er også fra Vestlandet og venter gutt nr 3 nærmere bestemt Stavanger. Gleder meg såååå mye!
Minesmå:)+en til! Skrevet 12. oktober 2011 #31 Skrevet 12. oktober 2011 Da ble jeg 100% sykemeldt. Ganske så befriende å slippe å kjempe seg på jobb hver dag. 5 uker igjen til permisjon, så de skal nytes masse. Hodet lå også godt plantet ned i bekkenet, så får håpe han holder seg der til fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå