Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Sønnen min har fått rottehale, fordi far tok han til en frisør som klippet rottehale på han *veldig sint fjes* Rottehale er det styggeste jeg vet, og jeg har såååå lyst til å klippe den bort. Men gutten vil ikke, for han liker den. Er irritert på far for at han ga gutten ideen. Hadde ikke rottehale før far tok han til frisøren Må bare få ut litt irritasjon.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Ååå det er så forferdelig stygt, haha!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 ARG!!!! Jeg vet. Har alltid synes at det er stygg. Styggeste jeg vet på en gutt. Verste er at han klippet håret kort, slik at rottehalen er lett synlig ¤¤#&( HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Haha, jeg vet ikke om du så det, men jeg skrev det samme om min sønn i vinter. Far er fra Østfold og der er rottehale tydeligvis helt akseptabelt. Jeg fikk snakket meg til å klippe den av etter en uke. Hold ut og bestikk ham etter alle kunstens regler
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Det er noe av det kuleste jeg vet. Jeg hadde det selv, til min mors fortvilelse. Og jeg er jente. Var 4 år da, og ville i min villfarelse bare se ut som "de andre gutta." ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Ta han med på butikken og bestikk han med den største sjokoladen, eller til lekebutikken og kjøp noe han ønsker seg. Slik styggdom må tas i startgropen, bare tenk hvor ille det kan bli tilslutt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Jenter, jeg har prøvd...tro meg. Jeg har virkelig prøvd. Med leker, med godis, med det jeg kan. Og det jeg fikk var å stusse halen litt, slik at den ikke blir så lang. Men så tok far han til frisøren igjen som klippet håret kortere, slik at halen synes lengre. Har t.o.m latt håret gro, for å prøve å kjule halen, men far tar han jo til frisøren med engang håret vokser ut. Og gutten blir lei seg bare jeg nevner saks og rottehale i samme setning. Hi
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Si at julenissen bare kommer til barn hvor alt håret er like kort bak, ha ha ha.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Spiller det noen rolle hva du synes, så lenge gutten er storfornøyd med sveisen? Når resten av håret vokser ut, og det er fort nok, så kan halen også gå. Inntil da kan du vel leve med det?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, jeg kan leve med det...men det irriterer meg fremdeles. Også klare jeg ikke å la være å være sint på far fordi han har gitt gutten ideen. Hadde ikke rottehale før han tok gutten til ei asiatisk frisørdame som tydligvis syns at rottehale er fin. Blir siste gangen han får ta med gutten til frisøren. HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Haha! Jeg hadde dødd. Hadde virkelig gjort alt i min makt for å få vekk den rottehalen. Føler med deg!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Takk for omtanken og masse forslag her, Syns synd i meg også, hahaha. Når far sover, skal jeg lime på en rottehale på han også, så får vi se om han liker det selv Hi
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, du må faktisk få mye omtanke i en slik situasjon. Her hadde jeg virkelig brukt alle former for bestikkelse, pedagogisk eller ei. Ungen skulle fått omtrent alt han hadde ønsket, for den rottehalen skulle jeg hatt bort, om det så hadde gjort han til en forferdelig bortskjemt og avskyelig unge. Må finnes noe som kan få halen bort, et eller annet? Dessuten hadde jeg nektet far å ta med ungen til frisør igjen, drømmer han om rottehale kan han faen meg selv flette en og sette perle på!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg så sønnen til en venninne av meg hadde slik på onsdag.. herregud det er sååå stygt. husker det var kult da jeg var liten liksom.. på 90 tallet..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 Haha, kjenner jeg er glad for at samboeren min hater rottehale like mye som jeg gjør:-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #16 Skrevet 7. oktober 2011 Åååå herregud stakkars! Det eeeeeeeeer så stygt og harry! http://img.nrk.no/img/110059.jpeg *fnis*
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #17 Skrevet 7. oktober 2011 Helt enig med flertallet, det er grusomt stygt. Glad mine gutter aldri har villet ha noe sånt, de hadde heller ikke fått. Da hadde jeg kjøpt meg fri gitt ;)..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #19 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg var liten på 80-tallet og da var det kult. Men ikke nå lenger. Og jeg kan dessverre ikke gjøre noe før gutten min går lei av den halen. Han sier at han er veldig glad i den, så den får bli...foreløpig. Gir han 1 år, og det blir frisørforbud for far etter det. Heldigvis er det høst og vinter, så da synes ikke halen så godt når han går med jakke med høy krage, skjerf eller hals. Men si meg.....kommer han til å vokse ut av det? Kommer han noensinn til å bli lei halen? Give me some hope girls HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #20 Skrevet 7. oktober 2011 Du er heldig 20.55. Men si meg, samboeren din jobber vel ikke tilfeldigvis som frisør i Oslo, gjør han det? For da bestiller jeg time hos han på flekken, og betaler han ekstra om han klare å overbevise gutten å klippe halen HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #21 Skrevet 7. oktober 2011 Skjønner du synes det er fælt. Hadde ungen sett ut som en hollywood-unge og alltid kult styla, med kule klær som matcher bestandig, og helst mørkt hår så kunne det kanskje vært litt kult.... Men på en norsk, vanlig liten gutt- NEI!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #22 Skrevet 7. oktober 2011 Hehe, nei han jobber ikke som frisør, men han kan sikkert late som for å bli kvitt en av Oslos rottehaler;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #23 Skrevet 7. oktober 2011 I alle dager... det er jo retrokult da. Ungen blir sikkert trendsetter skal du se. Plutselig får alle andre gutta i omgangskretsen hans rottehale, og så sprer det seg derfra.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #24 Skrevet 7. oktober 2011 Håper det, for jeg vil ikke være den eneste som lider, hehe. Hi
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #25 Skrevet 7. oktober 2011 Å neeeiii Det er bare rampegutter som har rottehaler har jeg lagt merke til... Uff og uff. Men nå har han det og han liker det selv så er liksom ikke noe å gjøre med nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå