Gå til innhold

Dere som har VIKING sko til barna, se hit litt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse har dere kjøpt, og hvilken størelse har barnet i andre sko? Er de store? Hørt noen sier de er brede, men er de store ellers også?

Fortsetter under...

Skrevet

Sønnen min bruker 28 i sko, og 28 i vikingstøvler, så de er nok helt vanlige i str.

Skrevet

Helt som vanlig vil jeg si. Kjøper jo dog litt større vintersko enn sandaler f.eks...jenta mi bruker 30-31 i sko til vanlig, skal kjøpe 32 til henne i vintersko fra Viking.

Skrevet

Kjøpte en størrelse større enn han hadde i andre sko. Vinterskoene skal jo (forhåpentligvis) passe hele vinteren.

Skrevet

De er ganske vanlige i størrelsen, men siden de skal bruke ullfrottésokker i vinterskoene, så kan de gå litt opp i str. Har kjøpt slik at de forhåpentligvis kan brukes hele vintersesongen. De er ikke så veldig brede, det skal jo komme luft rundt. Noen vintersko blir for smale, og barna blir kalde på føttene. Hadde barna med på skobutikken, det mener jeg er viktig.

Annonse

Skrevet

Helt vanlige i str. Mini bruker 34 og 35 litt hips om happ, og viking sine vintersko endte han opp med i str 35. Ganske standard størrelse. Husk å ta høyde for tjukkesokker i skoene. ;)

Skrevet

Han bruker 21-22 i vanlige sko. Kjøpte 23 i viking skoene, men synes de virket litt store. Men skal jo ha tjukk sokk da.

Takk for hjelpen damer.

HI

Skrevet

Synes ikke de er spesielt store i størrelsen. Men de er bredere enn f.eks ecco sko. Dvs at de passer godt for barn med litt brei fot.

Jeg har kjøpt samme størrelse som hun har i andre sko når jeg har kjøpt Viking sko til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...