Gå til innhold

Ny her inne. Flere som starter med injeksjon nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Heira og mars :)

Velkommen!!! Spennende tid dette!!! Godt vi har hverandre her inne:)

Nå har jeg gått på menopur sprøyter en uke. Var hos legen i dag. Han trodde det muligens blir egguttak til torsdag. Må inn til Ul igjen på mandag:)

Hva sier dere på jobben? Jeg vil ikke fortelle sjefen eller andre på jobben om dette, men folk begynner å spørre mye, da jeg må til legen hele tiden! Fikk forslag på Aleris å si til sjefen at jeg er til utredning og må muligens fjerne noen cyster. Når jeg så det til han trodde jeg han ville sky samtalen, men han har mye erfaring med dette via kona, så han snakker om det hele tiden. Han spør og spør og jeg føler jeg virkelig har gjort noe dumt med å ta en hvit løgn.... Hva kan jeg gjøre??? Vil jo ikke at han skal vite sannheten... Tar gjerne imot forslag her!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) Ja dette er utrolig spennende.... Da blir det gøy å se på mandag, om det er klart til uttak:-)

Jeg var på kontroll fredag også, og skal sette eggl. sprøyte søndag kveld med uttak tirsdag.... uæææææ..... grugleder meg!!!!

Når det gjelder jobben, har jeg sagt det som det er til de nærmeste... vil ikke heller at så mange skal vite det.. orker ikke så mange spørsmål og føler dette er privat. Men regner med at det kommer en del spørsmål til uka, når jeg blir sykemeldt... men da sier jeg at det er en personlig grunn til fraværet.

Når det gjelder den hvite løgnen din, kan du jo ev si at å fjerne cystene var et steg på veien for å bli gravid, når den tid kommer og du er blitt det. Er jo ikke noe du trenger å fortelle han nå kanskje???

Uansett så lykke til med både sjefen og undersøkelsen på mandag, hadde vært spennende å høre hvordan det går med deg fremover:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...