Gå til innhold

Hvor lenge fra krabbestilling til krabbing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere mer erfarne: Har en gutt som begynte å åle seg rundt på gulvet da han var ca 5 mnd og nå fyker rundt i en veldig fart, snart 6 måneder gammel. De siste dagene har han begynt å reise seg opp på alle fire og vugger frem og tilbake. Hvor lang tid tok det fra deres sto i krabbestilling til krabbing?

Selv om det er spennende, er det litt tidlig synes jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her stod hun sånn i to mnd faktisk, fra hun var 7-litt over 9, da kom hun seg litt fremover. Men ålingen gikk fortere så da ble det helst det.

Nå er hun 10 mnd og krabbing er det stort sett mest av :)

Skrevet

Stått sånn her i 2 mnd også.. Siste par dagene nå virker det som hun knekker koden! Akkurat blitt 9 mnd:-)

Skrevet

Her drev jenta å "vugget" på alle fire i ca en måned før hun endelig begynte krabbe i forrige uke. Hun blir 7mnd på søndag;-) nå fyker hun rundt som bare det, krabber fra stue til kjøkken, gangen til badet osv, veldig stas! Men også ganske slitsomt...:-p

Skrevet

jeg tror det er veldig forskjellig...

lillegutt her begynte å åle seg rundt om kring da han var 6 mnd, nå er han 7,5 og har holdt på slik som din en lang tid nå... hehe han er over alt!

Skrevet

Ca én mnd fra ruggeposisjon til skikkelig krabbing. Hun er altfor tidlig ute. Satt seg selv opp ved 5 mnd. Krabbet ved 5,5 mnd. Gikk ved 9 mnd. Ble 10 mnd i går og omtrent LØPER :o

Meget slitsomt for mor og far kan jeg love dere ;)

Skrevet

Her tok det bare en uke! Og hvis han allerede åler rundt høres han aktiv ut, så da kan det gå unna. Krabbet her ved 6 mnd minus 1 uke, og satte seg opp selv uka etter. Reiste seg i stående ved 7 mnd. Ferdig med skryt nå. Pappan skal få bryne seg ja, jeg begynner på jobb om 2 uker da han er 8 mnd + 1 uke. Han krabber opp trapper og klatrer opp på fotskammeln, slipper seg av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...