Gå til innhold

For et utrolig teit system:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Må bare få luftet min store fortvilelse og frustrasjon med dere..

Jeg og mannen min har nå vært prøvere i 2,5 år.. etter 1 år som prøvere har man rett på utredning..men... siden jeg har to aborter bak meg disse årene, så har jeg faktisk ikke rett på utredning:( er ikke det bare utrolig teit???

legen min har faktisk sendt inn forespørsel på utredning men ingen respons ( og det er 5 mnd siden)!

Skal inn på sykehuset om ikke så lenge å ta prøver ifb med at jeg har fått påvist celleforandringer ( for 2 gang på 2 år?), åg da kommer jeg til å nekte å forlate før jeg har fått noen svar!

Noen andre som har det på samme måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke rett på det??

ring dit hendvisninga er sendt å spør hvorfor du ikke har hørt noe,. kan den ha blitt borte underveis?

Skrevet

nei, legen min sier så:( du må ha vært prøver i et år... eller ha mistet 3 ganger! jeg faller altså utenfor siden vi har to aborter oppi alt dette:( altså trippel uflaks:(

Skrevet

Skjønte ikke helt? Du har hatt to sa/ma eller to provoserte aborter?

Skrevet

teit da, men du kan jo ta utredninga privat.

Skrevet

jeg har en SA og en MA bak meg..MA i mars i år..

privat ja, det har jeg ikke tenkt på faktisk.. da må jeg kanskje til en storby, eller?? noen gode forslag? jeg bor i nord og skikkelig på landet må man vel si...

Skrevet

neh, veit ikke, hvor langt nord bor du?

må vel inn til en ny, bare google litt, så finner du en.

så slæpp du å lure, å de kan jo hjelp deg og eventuelt.

Skrevet

takk for tips.. skal sjekke dette ut altså! kanskje jeg får noen svar snart alikavell:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...