Frk.håpefull Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hei dere! Må bare få luftet min store fortvilelse og frustrasjon med dere.. Jeg og mannen min har nå vært prøvere i 2,5 år.. etter 1 år som prøvere har man rett på utredning..men... siden jeg har to aborter bak meg disse årene, så har jeg faktisk ikke rett på utredning:( er ikke det bare utrolig teit??? legen min har faktisk sendt inn forespørsel på utredning men ingen respons ( og det er 5 mnd siden)! Skal inn på sykehuset om ikke så lenge å ta prøver ifb med at jeg har fått påvist celleforandringer ( for 2 gang på 2 år?), åg da kommer jeg til å nekte å forlate før jeg har fått noen svar! Noen andre som har det på samme måte??
snuppo Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 har du ikke rett på det?? ring dit hendvisninga er sendt å spør hvorfor du ikke har hørt noe,. kan den ha blitt borte underveis?
Frk.håpefull Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2011 nei, legen min sier så du må ha vært prøver i et år... eller ha mistet 3 ganger! jeg faller altså utenfor siden vi har to aborter oppi alt dette:( altså trippel uflaks:(
myrsnupp Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Skjønte ikke helt? Du har hatt to sa/ma eller to provoserte aborter?
snuppo Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 teit da, men du kan jo ta utredninga privat.
Frk.håpefull Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2011 jeg har en SA og en MA bak meg..MA i mars i år.. privat ja, det har jeg ikke tenkt på faktisk.. da må jeg kanskje til en storby, eller?? noen gode forslag? jeg bor i nord og skikkelig på landet må man vel si...
snuppo Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 neh, veit ikke, hvor langt nord bor du? må vel inn til en ny, bare google litt, så finner du en. så slæpp du å lure, å de kan jo hjelp deg og eventuelt.
Frk.håpefull Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2011 takk for tips.. skal sjekke dette ut altså! kanskje jeg får noen svar snart alikavell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå