Gå til innhold

ville bare infomere alle som har lurt på dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har det seg slik at solrose1 er den samme som er i gang men IVF så hun har løyet for oss alle her inne... Endelig innrømte hun dette.. ganske kjedelig for de som spår her inne og har sett på henne, men håper dere selv vil spå oss andre som er ærlige

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke forstå hva slags interesse du har i fortelle dette!

Javel så er hun igang med ivf, men det betyr ikke at hun har løyet. Hun har valgt å holde tilbake den informasjonen og det er vel i grunn ok! Det å bli gravid er en privatsak og jeg kan bare innbille meg hva slags press mn føler seg under ved ivf! Jeg kan godt forstå at hun ikke ønsket å fortelle om det! Hun har jo bare ønsket å vite om vi tror hun blir gravid eller ikke og jeg kan forstå at hun er ekstra spent når hun er med på slike forsøk!

Skrevet

jeg er faktisk ikke enig med deg MC81, det koster ikke all verden å bruke energi på andre for meg. Men det tar tid, og bruke masse tid på andre som legger frem et falskt bilde føler jeg er håpløst. Jeg vet dette er et forum på nettet, men så lenge man er anonyme bak nick så føler jeg faktisk at man kan være ærlig. Det er ganske frustrerende og gjøre readinger på andre og ikke forstå hvorfor det ikke henger på greip når det faktisk er fordi det er falsk info!

Jeg har selv gjort mange readinger privat for solrose1 og har fått "malt" et helt annet bilde av henne enn at hun er i gang med ivf. Og da tar man utg pkt i det man vet, og når man da ikek får ting til å henge sammen så begynner man å tvile på sine egne evner.

JEg har feks sagt LENGE at de trenger hjelp for å få barn, men hun har hele tiden sagt at mannen ikke vil være med på det. SÅ da er det ganske irriterende å nå vite at de får hjelp, og at jeg har hatt "rett" hele tiden. Og så i stedet har jeg prøvd å finne løsnigner på hvordan hun kan få mannen med på det?!

Vi som gjør readinger her inne gjør det gratis, og jeg synes det er respektløs å bruke vår fritid på bullshit for å være helt ærlig!

Mener ikke å henge ut Solrose1, men noen ganger må man få lov å være ærlig også!

Jeg har blitt veldig selektiv på de jeg gir readinger her nå, og vil nok fortsette å holde meg til de jeg "kjenner" og har på privaten sånn in general, men tar innemellom noen kjappe readinger når tiden er der.

Phu, det ble langt, men gått å tygd på dette lenge nå, og var greit å få det ut!

Skrevet

Klart du kan være sint på henne hvis du vil det. Jeg har spådd her lenge men lite det siste året og har for lang tid siden blitt kjent med solrose her. Jeg har også blitt fortalt det samme som deg, men sitter nok igjen med en annen følelse enn deg. For meg så dreier det her seg om mennesket bak og ikke hvem som hadde rett eller feil i spåingen. Jeg kan godt forstå at det er vanskelig å snakke om å få hjelp. Det gjelder i forhold til flere ting men det er en personlig sårhet i det å prøve og få barn. samtidig som om det er en stressende situasjon å få tre forsøk som man får i dag ved ivf, og jeg kan forstå at man vil minske stresse ved ikke å snakke om dette med mange.

Jeg synes bare det er feil å henge henne ut når hun allerede er i en vanskelig situasjon!

Skrevet

tja er vel ikke direkte sint, mest skuffet kan jeg vel si. jeg synes at unasett hvordan ting ligger ann så bør man enten klare å være ærlige om det, eller la det være. er en person bak hvert eneste nick her inne, og jeg stoler på at de jeg blir kjent med på privaten er ærlige fordi jeg selv er det.

og om man så ha skapt seg et falskt bilde her, så kan man i så fall være ærlig å si det på privaten, i stedet for å fortsette å spinne på løgnen..

solrose er sikkert en flott person, men jeg er veldig klar på at jeg ikke har mye til overs for uærlige mennesker.

kommer ikke til å kommentere denne saken mer :)

Skrevet

glad for at du har svart paa dette dharma.. for du sier akkurat det samme jeg selv føler. og det har jeg ogsaa fortalt solrose. Jeg ønsker henne alt godt videre, men jeg orker ikke bruke mer energi paa dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...