FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jah.. overskriften sier alt! Har vært skikkelig kvalm de siste dagene og har idag halsbrann fra H! Og ingenting funker Æsj! Klage innlegg.. ja jeg vet.. men nå som jeg snart går inn i uke 40, så føler jeg at jeg har lov til å klage litt Ha en fin fredagskveld jenter
Vildemy Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 AMEN! Gikk og brakk meg hele veien hjem fra butikken i sted... Digg!
siljesnupp med minisnupper Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 skal bli så godt å kunne bevege seg uten at det føles ut som man har svelga syre... er helt for jævlig. magen vrenger seg jo. her er den eneste lindringen (i et lite øyeblikk i det minste) iskald melk. så det går i allefall 2-3 liter om dagen... godt jeg ikke har mer enn 8 dager igjen hvis ikke måtte vi nok ha gått til innkjøp av ei ku eller to for å spare inn på melkekostnadene..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Samme her Og jeg har 3 uker igjen, sukk!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har funnet noe som virker mot halsbrann ihvertfall! En gudegave! Gaviscon! Prøv!
SNoor Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Åh du er heldig FrøkenLykkelig, her hjelper Gaviscon ingenting:( Har hatt halsbrann lenge, og har vel måttet sitte og sove siden.....har mistet tellingen faktisk;) huffa;) gleder meg til å kunne sove flatt igjen snart! Men er bæsær i uke 33...
Nuffy Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Har du prøvd å kutte ut absolutt ALT med kullsyre? Det hjalp en del for meg... må fortsatt drikke melk hver kveld, men er utrolig mye bedre!!!
Babylykke2011 Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Ang halsbrann, jeg er også veldig plaget med det. Går derfor i mange glass med isvann hver dag pluss litt vaniljeis før leggetid velger du youhurttypen eller den lettere vaniljeisen som finnes i frysedisken, kan du unne den en liten porsjon hver dag - det gjør hvertfall jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå