Gå til innhold

Termin i oktober - hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veide 66 kilo da jeg var på første kontroll hos fastlegen i uke 8. Nå, i uke 40, veier jeg 73.4.... Ikke lagt på meg andre steder enn magen, men syns den er mer enn stor nok.... ;-) Er 168 høy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe morsomt.. vi veier det samme nå og veide det samme før, MEN jeg er 3 cm lavere enn deg da :P Går inn i uke 40 på søndag jeg :)

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen, og har lagt på meg 20 kg. FLOTT!

Er 170 høy, veide 58 kg før svangerskap. Nå veier jeg 78 kg. *grøss*

Spiser normalt, må ha epler hver dag og er relativt nøye på hva jeg putter i munnen.

Var sikkert litt vel tynn før sv. skap så kroppen laaaaaagrer fettet godt nå

;-)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 8,6 kg. 2 dager på overtid.

Skrevet

har termin om 8 dager og har lagt på meg 5 kg.. har ikke lagt på meg noe annet sted enn magen.

Skrevet

36 uker og har lagt på meg 23 kg...

Skrevet

Er 37+3 i dag og nærmer meg 20 kg. Men har sluttet å bry meg om vekta for lenge siden. De kommer alltids av igjen :)

Skrevet

På overtid, har lagt på meg 20 deilige kg :-D Er 156 cm da, så god og rund nå. La på meg det samme med førstemann og var så heldig og gå ned alt pluss litt til ca 6 mnd. etter fødsel, uten og verken amme eller trene, håper håper jeg er like heldig denne gangen :-D

Skrevet

Er på overtid nå. Veide ca 58-59 før og ca 74 kg no. Also ca 15 kg opp.

Skrevet

Veide 74 da jeg ble gravid og veier 93kg (!!!) nå og er i uke 40 i morgen.

La på meg rundt 20 kg i forrige svangerskap også, men gikk ned alt i løpet av noen mnd etter fødsel så håper på det dene gangen også :)

Skrevet

Termin 22. Og lagt på meg nesten 12 kg! Var egentlig Max målet så buhu, menmen.. Skal nok få de av etterpå :) håper jeg!

Skrevet

11 kg, to uker til termin. Det verste er ikke kiloen, men tapet av muskler og forandringene til en mer dvassen kropp. Må "takke" meg selv for at jeg tok valget med å bli lat de siste mnd ;(

Har vann som tilsvarer 1 dvs ca 4 liter (kan vel være greit å ta med).

Skrevet

Uke 40 om få dgr og gått opp17 kg:(

Skrevet

var 51kg og 162cm før jeg ble gravid, har 2 uker igjen og har lagt på meg 11kg. Helt greit ca bare mage :)

Skrevet

Uke 42.

+ ca 14-15 kg.

Omtrent som sist. Gikk da ned 14 kg på en uke, håper på mer ammefett denne gangen...

Skrevet

ca 25 kg.. ;s Ubehagelig mye.. Men nå er det ganske mye vann i kroppen, en stor bebis OG litt for mye fostervann.. Og det har vel masse å si vil jeg tro :)

De kg har ikke lagt seg slik alle steder.. Så spiller ingen rolle for meg :) Glad babyen har det bra.. 16 dager til termin, 5 dager til KS :D

Skrevet

3 uker til termin og 12 kg opp :) Har ikke lakt på meg noe de siste 3 ukene men snuppa i magen er vist nok stooor og fin :)

Skrevet

Jeg har også tre uker til termin, og har gått opp 12 kg;)

Skrevet

En uke til termin imorgen, og har lagt på meg i underkant av 12 kg, inkl rundt 1,5 som kom over natta for halvannen uke siden - så det antar jeg er vann.

Har vært sulten i 2. og 3.trimester og spist mer enn vanlig, samt totalt sett nok beveget meg noe mindre. I tillegg har jeg unnet meg noe mer næringsrik føde enn jeg vanligvis spiser/drikker - så jeg vet godt hvor kiloene kommer fra.

...men nå trenger jeg slett ikke å legge på meg mer, så vi får se hvordan det blir de siste dagene/ukene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...