Gå til innhold

Utvikling-baby ca 3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har deres 3 mnd babyer "lært" seg? Lurer på om vesla mi er litt seint ute motorisk sett... Hun hater å ligge på magen,sutrer med en gang hun blir lagt ned,går fort over i skriking. Hun er liten og lett,så hun løfter mer på rumpa og beina enn på hodet når hun ligger i mageleie! Hehe. Må fortsatt støtte hodet endel,men en mnds tid til hjelper nok mye på! Hun kan heller ikke "stå" på fanget,bare synker sammen. Tar ikke etter leker i babygym eller i vippestol enda. Synes det virker som om det er så mange 3 mnd babyer som kan alt dette allerede? Er ikke bekymret for helsa hennes,blid og fornøyd og veldig pratsom og kontaktsøkende. Virker som om hun rett og slett er mer interessert i å prate og le enn å bruke kroppen sin! Hva er deres erfaringer med baby på den alderen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten her er 10 uker! Han ligger mye på magen, men er mer fornøyd med å ligge på ryggen! Vi har kjøpt den slik: http://www.br.no/MERKER/Lamaze/LAMAZE%20lekematte%20med%20dreiestol.aspx?id=622981&q=lamaze. Da får han trent nakken og ryggen samtidig som han syns det er moro (litt ihvertfall :) )

Han elsker babygym og kan ligge under der opptil 45 minutter. Han skravler mye og begynte for 2 ukers tid siden å le!

Han sier ifra når nok er nok og da ender det som regel med hyl og grin!

Faktisk for 2 uker siden heiste han hodet så høyt opp at han veltet rundt fra mage til rygg. Både jeg og han blei ganske overrakset og han har ikke gjort det siden!

Lek mye med henne på gulvet da er det ekstra stas enn når de ligger der alene. Heller trekk mer langsommere og langsommere bort!

Skrevet

Min er 7 uker til mandag og han ler og smiler masse. Vi la han på magen ganske tidlig og trener han hver dag og han blir sterkere og sterkere for hver uke. Ser at hodet løftes mye mer fra gang til gang.

Men min vil ikke ligge under sånn baby gym greie, merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...