tessass Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg bare lurte på deres erfaringer vedrørende dette. Forrige helg var søstern min barnevakt en hel natt. Jeg var veldig spent på dette for lillemann har full flaskenekt (hatt siden han var 2,5 mnd).. Det gikk kjempebra! Han fikk en stor porsjon grøt før han la seg klokken syv. Våknet halv to, ville ikke ha flaske og sov videre. Våknet deretter fem, fikk nytt tilbud, men ville ikke ha og sov videre til syv. Da fikk han en ny porsjon grøt. Natten etter våknet lillemann hver time (!!!!) og jeg fant ut at det bare var tull! Kvelden etter var det de samme tendensene, men jeg fant ut at jeg skulle vente 3 min før jeg gikk inn når han begynte å sutre og han sovnet av seg selv! Jeg som alltid har løpt inn når jeg har hørt tuta starte. Dette gjør at jeg tror han er klar for nattavvenning. Derfor har jeg ikke tatt han opp på nettene, bare trøstet når han har grått (roet seg etter 2,3,4,5 min). Dette gjør at han nå ikke våkner før fem, men da er det ramaskrik. I dag tidlig tenkte jeg at jeg skulle være sterk, men når klokka ble seks og han fremdeles ikke roet seg, kapitulerte jeg og han fikk pupp. Sov deretter til syv og vi stod opp. Noen som bar noen tips for hvordan jeg skal få han over den kl-fem kneika?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå