Iz Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hvilken parkdress har dere til gutten/jenta deres? Noen som har noen anbefalinger?:-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Vi har brukt Legotec ( kan kjøpes på eurotoys.dk ) og kommer til å kjøpe det denne vinteren også. Veldig fornøyd,og barnehagen skryter denne dressen oppi skyene. Mine barn er de eneste som alltid er varme og tørre , kan da ikke bli bedre enn det ?)
Iz Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2011 Det hørtes jo helt topp ut, den skal jeg sjekke ut:-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Har Reflex vår/høstdress og ReimaTec vinterdress. Han er nylig begynt i barnehage så jeg har bare erfaring med dressene til hjemmebruk enda og ikke barnehagebruk. Men etter hva jeg har hørt skal de absolutt duge i barnehage også.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Vi brukte Reima og Troll i fjor. I år har vi en troll høstdress og har kjøpt friends vinterdress. Friends var best i test i 2009, og jeg gleder meg til å prøve den. Den ser veldig fin ut, og har fått veldig gode skussmål blant annet i foreldre og barn. Den er pen også, og til alt overmål kostet den knappe 600 kr! Det er noe annet enn Reima-priser!. Da har jeg heller brukt litt ekstra penger på reima luer med god passform, gode reima-votter og fine vintersko. Fikk også med meg masse deilig ulltøy, og likevel har jeg ikke brukt mer penger enn jeg gjorde i fjor på bare dresser :-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Har Bergans sin parkdress og er stor fornøyd! Jenta her snubla OPPI den største søledammen i hele barnehagen og var forsatt tørr etterpå! Men til vinterdress har vi Norheim sin som jeg kjøpte på salg i vår. Ikke prøvd den før,så er spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå