lovelyme Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hei. Lurte på hvilke tester som slår tidligst ut? Er det noe forskjell på merkene??
Shina80 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har brukt stav fra billig-tester.no, både 11 dpo og og 18 dpo (dvs 2-3 dager etter IKM) men begge viste negativt. Ser at de testene skal vise sikkert fra IKM dag, men har ikke gjort det til meg. Skal teste med ClearBlue Plus (står på pakken at du kan teste fra 4 dager før IKM) i morgen tidlig. Mulig jeg har vært uheldig, hakke peil. Er andre som har testet tidlig positivt med de billige, mens mange ikke føler seg sikre før de har testet med CB... Har hatt en del symptomer som tyder på at jeg er gravid, så er litt småoverrasket over at jeg ikke har testet positivt enda, mulig jeg produserer lite HCg. Litt dårlig svar kanskje, men ihvertfall en liten erfaring å dele Lykke til
lovelyme Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2011 Ok, er jo litt vanskelig å svare på også.. Føler jeg har noen symptomer, men det er enda 8 dager til forventet mens...:/ tiden går så sakte, men er redd for å teste for tidlig...
Shina80 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Som så mange andre her inne også har sagt, kan du godt teste tidlig, men om den er negativ så er du jo like langt... du kan jo fortsatt være gravid...
lovelyme Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2011 Testa idag, 8 dager før forventet mens.. Negativ:/ noen erfaringer med graviditetstestene til apotek1?
lovelyme Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2011 Hvor tidlig kan man håpe på svar?? Kjenner meg fryktelig utålmodig..
***Curious*** Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Det sies man kan teste positivt TIDLIGST 3-4 dager før IKM... Så du må nok fortsatt smøre deg med tålmodighet
lovelyme Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2011 Rart hvor sakte tiden går i slike prøveprioder..
MammaMø med to små Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg anbefaler IKKE cb pluss. Den har slått ut falsk positiv på flere her inne! billigstrimlene er faktisk ganske sikre. Har aldri hatt noe problem med dem, har også hørt mye bra om de her inne. Anbefaler aldri å teste før ikm dagen, fordi det er sannsynlig at de kan være negative selvom du er gravid. jeg testet negativt 9 og 11 dpo men 14dpo(ikm dagen) var testen positiv:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå