Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi som jobber i med Barn i magen og Din Baby har lyst til å lage nye tjenester som er nyttige for brukerne våre. Nå har vi en idé som vi har lyst til å lufte for dere: Trenger dere en nettside som formidler barnepass?

Det kan for eksempel være et sted man søker etter dagmamma eller barnevakt – eller tilbyr sine tjenester om man har tid og anledning til å passe andres barn.

Vi lurer for det første på om dere synes det høres ut som noe dere kan ha bruk for? Og for det andre: Hva slags informasjon vil det være nyttig for dere å ha på en sånn formidlingsside? Sted og pris er vel selvsagt – men andre ting? Referanser fra andre denne personen har passet barna til, for eksempel? Kobling mot Facebook sånn at dere kan få mer informasjon om de personene som tilbyr tjenestene sine?

Vi er åpne for innspill, fyr løs!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143654186-barnepass-formidling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi synes helt klart det hadde vært fint med en side som formidlet barnepass. Min familie bor langt vekk, så vi har behov for "hverdags" - barnepass.

Synes det er viktig at man fortsatt kan være anonym som bruker, så kanskje det kan være mulig å bruke tjenesten uavhengig og måtte avsløre sitt nick.

Referanser synes jeg ikke er så viktig at ligger offentlig, da jeg kommer til å innhente den informasjonen på egenhånd.

Vet ikke helt hva dere tenker om facebook. Jeg vet om jeg tilbydde barnepass så ville det vært en jobb for meg, og for meg er min facebookside privat så jeg legger ikke til folk som jeg ikke kjenner veldig godt.

Dette synes jeg er viktig: Navn evt. nick, sted, alder, type barnepass, e-post.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...