Gå til innhold

Noen der ute som planlegger å bli/er gravid i Danmark?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann..

Ja, jeg var det sist mandag, har bare totalt glemt alt om å oppdatere.. Det gikk veldig bra, den lille lå og beveget seg inni magen, sååå surrealistisk :) Men alt var veldig bra, så vi er lykkelige.. Ny tid til MD scanning i starten av februar :)

Nå gleder jeg meg bare til juleferie, til å fortelle familiene det og at oppkastningene snart stopper!!

Går alt bra med deg og den lille i magen? :)

ÅÅh, sÅ kjekt :-)

Det er bare sÅ deilig følelse Å se at den lille i det hele tatt er i magen!

Det gÅr bare fint med oss. Jeg syns jeg kan begynne Å se det nÅ, at jeg har en liten bul. Men sÅ spiser jeg ogsÅ ufattelig mye... :-S

Hjelpe og trøste! Kommer til Å rulle hjem fra Norge over jula..

Skal du nordover til jul? Åh, kan tro de blir glade, familien din. Verdens beste julegave :-D

Vil ellers ønske deg en deilig juletid, og et godt nyttÅr. Jeg kommer først tilbake til DK 2. jan.

:-)))

• 3 uker senere...

Heeeei!

Forstår ikke mye av dette forumet, men fant endelig siden vår..

Begge familier ble bare så glade da de fikk vite om den lille i magen - superdeilig. Så nå skjuler vi det ikke mere og kulen på magen blir bare mere og mere tydelig.

Jeg har det fremdeles dårlig og kaster fortsatt opp 1-5 ganger om dagen. Jeg trøster meg med tanken og håpet om at så har i hvert fall den lille det bra. Når skal du til jordmor og MD-scanning?

Jeg skal den 18 jan. og 3 feb. så det blir spennende :-)

Håper alt er bra med deg og den lille :-)

Hei på deg!

Nei det er visst litt rotete dette forumet, synes jeg...

Huff, det er da fryktelig for deg at du har det så dårlig :-( Stakkars!!

Håper formen blir bedre etterhvert. Ja, tenker meg det var godt å få sagt det til familien!!

Jeg var hos jordmor på mandag. Det var ikke så mye som skjedde. Hun spurte litt om vår kost- og livssituasjon, så kjente hun litt på magen. Neste gang blir det blodtrykksmåling og lytting på hjertet til den lille :-) Har ikke time igjen før den 19. mars.

Ellers, så skal jeg på UL den 25. jan. åh, gleder meg til å se den lille igjen! Vi vil også gjerne vite kjønnet. (Eller det er vel strengt tatt mest meg som vil det...) :-)

Jeg synes ikke jeg merker så mye til den lille. I går, da jeg var på øvelse med korpset jeg spiller, TROOR jeg at jeg kjente et spark :-) Vi spiller kanske kraftig, så kanskje hørte den oss? :-D

Har du merket noe liv?

Når har du egentlig termin?

Nei, jeg tenkte nok at det ikke skjedde så mye til den første timen.. Min neste jordmortime er først i midten av april, så det går også lang tid her.

Terminen er den samme som min menstermin 24 juni. Den ble ikke endret til NF-scanningen.

Jeg har ikke merket noe liv enda nei. Jeg venter og venter :D

Føler hele tiden at det jobbes på spreng i magen, men tror heller det er mine tarmer som jobber på full trykk ;) Et par uker mere og så burde vi jo kjenne det. Gleeeeder meg :-)

Annonse

Hehe :-)

Ja, det er voldsomt som det ommøbleres der nede i magen, føler jeg :-S

Du må si fra hvis du blir litt friskere i formen, så kan vi kanskje ta en kopp kakao eller noe en gang :-) (Takler ikke helt kaffe etter jeg ble gravid.. :-/)

Synes det er kjekt å kjenne en nordmann i samme situasjon som meg her i lille århus :-)

Det vil jeg da gjerne :-) Jeg er heller ikke supergod til kaffe i den perioden her, så en kopp kakao høres veldig bra ut. Sitter faktisk og koser meg med en kopp kakao på jobb nå :-)

Veldig morsomt at det er andre i samme situasjon, og at vi er ca like langt og kan følge hverandre der også..

Det er jo ikke alltid det er like lett å være førstegangs, jeg har i hvert fall mange spørsmål ;)

Har du tenkt deg å gå til noe yoga/pilates/svømming eller trener du noe annet nå?

Jeg trener ikke noe nå nei, men har tenkt på at jeg burde :-S

Svømming er jo ekstremt godt for kroppen :-)

åh jeg vil óg ha kakao!! Vi har kun kaffe her på jobb. Isj.

Liker du forresten å male? Jeg har så lyst å gå på malekurs (akrylmaling) 28-29.01, men får ingen av de treige venninnene mine med! Kanskje du vil?

.. Det er jo selvfølgelig ikke så lett å sitte og male hvis man er kvalm konstant.. :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...