norskepigen Skrevet 19. desember 2011 #26 Skrevet 19. desember 2011 Hei kjære Vimseguri! Har du vært til scanning nå? Hilsen veldig spente meg.
Vimseguri Skrevet 20. desember 2011 #27 Skrevet 20. desember 2011 Heisann.. Ja, jeg var det sist mandag, har bare totalt glemt alt om å oppdatere.. Det gikk veldig bra, den lille lå og beveget seg inni magen, sååå surrealistisk Men alt var veldig bra, så vi er lykkelige.. Ny tid til MD scanning i starten av februar Nå gleder jeg meg bare til juleferie, til å fortelle familiene det og at oppkastningene snart stopper!! Går alt bra med deg og den lille i magen?
norskepigen Skrevet 21. desember 2011 #28 Skrevet 21. desember 2011 ÅÅh, sÅ kjekt :-) Det er bare sÅ deilig følelse Å se at den lille i det hele tatt er i magen! Det gÅr bare fint med oss. Jeg syns jeg kan begynne Å se det nÅ, at jeg har en liten bul. Men sÅ spiser jeg ogsÅ ufattelig mye... :-S Hjelpe og trøste! Kommer til Å rulle hjem fra Norge over jula.. Skal du nordover til jul? Åh, kan tro de blir glade, familien din. Verdens beste julegave :-D Vil ellers ønske deg en deilig juletid, og et godt nyttÅr. Jeg kommer først tilbake til DK 2. jan. :-)))
Vimseguri Skrevet 10. januar 2012 #29 Skrevet 10. januar 2012 Heeeei! Forstår ikke mye av dette forumet, men fant endelig siden vår.. Begge familier ble bare så glade da de fikk vite om den lille i magen - superdeilig. Så nå skjuler vi det ikke mere og kulen på magen blir bare mere og mere tydelig. Jeg har det fremdeles dårlig og kaster fortsatt opp 1-5 ganger om dagen. Jeg trøster meg med tanken og håpet om at så har i hvert fall den lille det bra. Når skal du til jordmor og MD-scanning? Jeg skal den 18 jan. og 3 feb. så det blir spennende :-) Håper alt er bra med deg og den lille :-)
norskepigen Skrevet 11. januar 2012 #30 Skrevet 11. januar 2012 Hei på deg! Nei det er visst litt rotete dette forumet, synes jeg... Huff, det er da fryktelig for deg at du har det så dårlig :-( Stakkars!! Håper formen blir bedre etterhvert. Ja, tenker meg det var godt å få sagt det til familien!! Jeg var hos jordmor på mandag. Det var ikke så mye som skjedde. Hun spurte litt om vår kost- og livssituasjon, så kjente hun litt på magen. Neste gang blir det blodtrykksmåling og lytting på hjertet til den lille :-) Har ikke time igjen før den 19. mars. Ellers, så skal jeg på UL den 25. jan. åh, gleder meg til å se den lille igjen! Vi vil også gjerne vite kjønnet. (Eller det er vel strengt tatt mest meg som vil det...) :-) Jeg synes ikke jeg merker så mye til den lille. I går, da jeg var på øvelse med korpset jeg spiller, TROOR jeg at jeg kjente et spark :-) Vi spiller kanske kraftig, så kanskje hørte den oss? :-D Har du merket noe liv? Når har du egentlig termin?
Vimseguri Skrevet 11. januar 2012 #31 Skrevet 11. januar 2012 Nei, jeg tenkte nok at det ikke skjedde så mye til den første timen.. Min neste jordmortime er først i midten av april, så det går også lang tid her. Terminen er den samme som min menstermin 24 juni. Den ble ikke endret til NF-scanningen. Jeg har ikke merket noe liv enda nei. Jeg venter og venter Føler hele tiden at det jobbes på spreng i magen, men tror heller det er mine tarmer som jobber på full trykk Et par uker mere og så burde vi jo kjenne det. Gleeeeder meg :-)
norskepigen Skrevet 11. januar 2012 #32 Skrevet 11. januar 2012 Hehe :-) Ja, det er voldsomt som det ommøbleres der nede i magen, føler jeg :-S Du må si fra hvis du blir litt friskere i formen, så kan vi kanskje ta en kopp kakao eller noe en gang :-) (Takler ikke helt kaffe etter jeg ble gravid.. :-/) Synes det er kjekt å kjenne en nordmann i samme situasjon som meg her i lille århus :-)
Vimseguri Skrevet 13. januar 2012 #33 Skrevet 13. januar 2012 Det vil jeg da gjerne :-) Jeg er heller ikke supergod til kaffe i den perioden her, så en kopp kakao høres veldig bra ut. Sitter faktisk og koser meg med en kopp kakao på jobb nå :-) Veldig morsomt at det er andre i samme situasjon, og at vi er ca like langt og kan følge hverandre der også.. Det er jo ikke alltid det er like lett å være førstegangs, jeg har i hvert fall mange spørsmål Har du tenkt deg å gå til noe yoga/pilates/svømming eller trener du noe annet nå?
norskepigen Skrevet 13. januar 2012 #34 Skrevet 13. januar 2012 Jeg trener ikke noe nå nei, men har tenkt på at jeg burde :-S Svømming er jo ekstremt godt for kroppen :-) åh jeg vil óg ha kakao!! Vi har kun kaffe her på jobb. Isj. Liker du forresten å male? Jeg har så lyst å gå på malekurs (akrylmaling) 28-29.01, men får ingen av de treige venninnene mine med! Kanskje du vil? .. Det er jo selvfølgelig ikke så lett å sitte og male hvis man er kvalm konstant.. :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå