Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern min er nå 14 mnd gammel. Jeg kjøpte et par sko til henne i størrelse 22. Jeg tok ut sålen i butikken og målte foten hennes før jeg gikk til innkjøp. Da var det ca 1,5 cm margin. Det er det som fysioterapeutene anbefaler. De ser store ut, men hun går helt fint med de. Når man tar ut sålen ser de ikke så store ut. Hun har brede føtter.

Spørsmålet er altså, hørtes 22 veldig stort ut? Hører at noen fortsatt bruker str 16. Tror hun vokste ut av det når hun var sann 6 mnd. Skikkelig bigfoot??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Str 16 på en på 16 måneder høres ikke riktig ut! 22 høres mye mer passe. Sønnen min er 22 mnd og bruker str 22 :) Bruker fremdeles str 21 i støvler.

Skrevet

Så akkurat nå at det var 14 mnd, ikke 16, Uansett: str 16 høres smått ut og str 22 stort, men så er jo alle heldigvis forskjellige :)

Skrevet

høres helt normal ut.alle ungene i nabolaget som er på den alderen bruker 22 og 23. mini her er 17 mnd og bruker 24 og 25, men han har stor fot

Skrevet

Høres vanlig ut. Guten vår er 16 mnd og bruker 22-23.

Skrevet

Gutten min på 12 mnd har 21 i sko, så det høres ikke mye ut med 22 på din jente.

Har også ei venninne med tvillinger på litt over året, og de bruker det samme som min sønn.

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Min er strakt 16 mnd og han bruker str. 23. I vinterskoene måtte jeg kjøpe str. 24... Han er riktignok stor for alderen og har alltid hatt store føtter, men i barnehagen ser jeg de fleste etåringene har str. 20 - 22.

Skrevet

Alle barn er forskjellige, og hvor store føtter foreldrene har, har også mye å si for hvor stor fot barnet får.

Visst du målte sålen, å den var passe, så bruker jenta di str.22 i sko, ikke noe å stusse på det, helt normalt :D

Her i huset har vi små føtter og snuppa på 23mnd bruker str. 20-21 og storebror på 4år bruker str.25.

Skrevet

Tror det kan være stooore forskjeller her egentlig... Min lillesøster brukte str. 22 på joggesko når hun var ca. 11-13 måneder gammel. Min datter brukte str. 20 når hun var 12 mnd og nå som hun er 17 måneder bruker hun 22. Regner med å måtte kjøpe nye sko etter nyttår egentlig, hun vokser fort... Er også livredd for å ha for små sko på henne, føttene blir jo iskalde da:P

Skrevet

dette høres veldig normalt ut. Mine har brukt 22-24 ved den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...