Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs og har ei lita ei i magen som har mye hikke. Hikker minst 2-3 ganger om dagen, og av og til på nettene. Er 29+4, hun har holdt på slik i 2 uker nå. Noen andre som har det slik? Er det normalt å hikke så mye? Ikke at jeg vet hva som er mye egentlig.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, den lille gutten i magen min hikker også,men han begynte ikke med det før rundt uke 35 (var i alle fall da jeg kjente det første gang). Han kan hikke leeenge av gangen.... Jeg er i uke 39

Skrevet

Dette kan du ta som et godt tegn;-) Tror jeg leste et sted at babyen har "puste-trening" når den hikker ... Min lille-gutt i magen har hikket flere ganger om dagen i mange uker (er i uke 36), kan vare fra et minutt til 5 minutter, kan det også kjennes godt på utsiden nå.

Lykke til videre;)

Skrevet

Har samme opplevelse her. Den lille jenta i magen har hikket jevnlig i noen uker nå og opptil flere ganger om dagen. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg synes hikkingen ofte starter etter at har drukket vann/kaffe. HAr også hørt at det er positivt så jeg koser meg når hun hikker :) Artig at det er flere som merker det

Skrevet

Takk for svar jenter! Hun her hikker også lenge om gangen,av og til kan jeg se det og kjenne det utenpå :) Vet heller ikke om det er noen sammenheng men har også kjent at hikkingen begynner ofte når jeg drikker vann/kaffe. Morsomt at flere merker "sammenhengen" :)

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 32 og lurer på hvordan det føles når babyen hikker? Ergo tror jeg ikke jeg har opplevd det... Ble litt usikker i går.

Hilsen fra Tromsø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...