Isabelita<3 Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Er førstegangs og har ei lita ei i magen som har mye hikke. Hikker minst 2-3 ganger om dagen, og av og til på nettene. Er 29+4, hun har holdt på slik i 2 uker nå. Noen andre som har det slik? Er det normalt å hikke så mye? Ikke at jeg vet hva som er mye egentlig..
Babylykke2011 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Hei hei, den lille gutten i magen min hikker også,men han begynte ikke med det før rundt uke 35 (var i alle fall da jeg kjente det første gang). Han kan hikke leeenge av gangen.... Jeg er i uke 39
HB80 venter nr 2 Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Dette kan du ta som et godt tegn;-) Tror jeg leste et sted at babyen har "puste-trening" når den hikker ... Min lille-gutt i magen har hikket flere ganger om dagen i mange uker (er i uke 36), kan vare fra et minutt til 5 minutter, kan det også kjennes godt på utsiden nå. Lykke til videre;)
Linella75 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Har samme opplevelse her. Den lille jenta i magen har hikket jevnlig i noen uker nå og opptil flere ganger om dagen. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg synes hikkingen ofte starter etter at har drukket vann/kaffe. HAr også hørt at det er positivt så jeg koser meg når hun hikker Artig at det er flere som merker det
Isabelita<3 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2011 Takk for svar jenter! Hun her hikker også lenge om gangen,av og til kan jeg se det og kjenne det utenpå Vet heller ikke om det er noen sammenheng men har også kjent at hikkingen begynner ofte når jeg drikker vann/kaffe. Morsomt at flere merker "sammenhengen"
katrine5 Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Hei! Jeg er i uke 32 og lurer på hvordan det føles når babyen hikker? Ergo tror jeg ikke jeg har opplevd det... Ble litt usikker i går. Hilsen fra Tromsø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå