Gå til innhold

Har barna begynt å bruke vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sko bruker barna deres på skole/bhg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skolejenta på 8 år bruker vintersko fra Timberland (tenkte å vente litt med dem, men hun var litt utålmodig;)

Barnehagegutten på 5 år bruker Vikingstøvler. Den som er litt som Sherrox, men mye lettere og har for i ull.

Skrevet

Nei, blir for varmt synes jeg, så jentene mine bruker goretex sko til høst/vårbruk, støvler, i tillegg har de sorte tøffe støveletter i skinn til litt finere bruk.

Skrevet

Ja, jenta på 1,5 år har brukt vintersko siden begynnelsen av september, og det samme har resten av gruppa på barnehagen hennes. Her har det vært rundt 10 grader ute til nå. Nå er det kaldere enn 5 grader ute:S

Skrevet

ser an vær, grader og evnt snø- mine bruker fremdeles joggesko og gummistøvler. det er godt og varmt ute enda og det blir klamt med tykkere sko.

Skrevet

Gutten min bruker nå høstsko fra Timerland på skolen. Han er 6 år. Kommer nok ikke til å bruke vintersko før temperaturen synker mer. Har et par vintersko fra Viking fra i fjor som han ennå kan bruker i år.

Skrevet

Nei, her går de i gore-tex joggesko, vanlige joggesko eller støvler, aaaalt for tidlig med vintersko nå her vi bor(østlandet) Ingen av barna i barnehagen går med vintersko heller, ikke som jeg har sett.

Skrevet

Østlandet her også:) joggesko og støvler ennå :)

Skrevet

Ja, hun bruker noen gore-tex Viking vintersko, men det er mest fordi hun er så stolt av de nye skoene sine, som hun har valgt selv. Jeg prøver å begrense det til de kaldeste dagene, for egentlig holder det med joggesko eller støvler enda (østlandet).

Skrevet

Oslo her.

Nei, altfor tidlig. Bruker VI vinterstøvler nå? Nei...

Hverken min 1 åring eller 4 åring bruker vinterstøvler, men høstsko med ekstra ullsåle oppi. Gode og varme på beina.

Å begynne med vinterstøvler i begynnelsen av september synes jeg bare er vanvittig....lurer på om denne mora selv bruker vinterstøvler når hun er ute med barna i 10 plussgrader??

Skrevet

Nei, hva skal man da bruke når det BLIR vinter!??

Skrevet

jeg bruker jo selv tøysko med helt vanlige sokker oppi og finnes ikke kald på beina. barna er mer aktive så det finnes ikke behov for hverken høstsko, vintersko eller cherrox enda.

Joggesko og gummistøvler. gummistøvlene har ullsåle, det er det eneste av ekstra varme de har i skoene sine nå.

sørøstlandet.

Skrevet

Oslo her også, gutten vår bruker lave goretex-sko som da tåler litt vann og er bittelitt varmere enn vanlige joggesko (typiske vår-/høstsko). Som andre skriver, er det altfor tidlig med vintersko; hva skal de da ha på seg når det blir kaldt? :)

Men vi har kjøpt inn vinterstøvler så de står klare, og skal kjøpe sherox i morgen (når vi handlet vinterstøvler hadde de ikke fått inn sherox ennå).

Skrevet

Vestfold her, og i bhg hos oss har alle vintersko, varme klær til å ha under dresser og regntøy og cherrox lignende sko istedefor støvler!

Skrevet

Men de har joggesko også så klart, så de er utstyrt uansett hvilket vær det er =) Hilsen meg over her

Skrevet

Da bruker vi skaller (samisk fottøy).

Hilsen den "rare" mora som kler barnet sitt med vintersko lenger oppe i tråden (10 grader).

Skrevet

Han på 8 bruker terreng joggesko fra Adidas når det er tørt. Ellers bruker han Dock Boots.

Han på 4 bruker Pax joggesko og Dock Boots. Han har så vidt begynt å bruke Lynet McQueen vinterskoene sine også da. Fordi de er så kule! ;)

Hun på to bruker Viking Gore Tex høstsko og gummistøvler. Hun skal også få seg Dock Boots etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...