Gå til innhold

hey girls! har litt ekstra tid i dag, så trekker litt engle kort om noen ønsker, litt usikker på hvilke, så tar det som passer når jeg leser innlegget ditt :) ha en strålende dag ?

Anbefalte innlegg

Baby mai 2012 <3

seff har jeg tid til englekort til deg også :)

du får fra stokken som heter Path of the Soul, den er lagd Cheryl Lee Harnish og er Destiny kort, mer enn englekort, håper du liker det :)

Revealed

Do you know how beautiful you truly are? Is it time to stop hiding from the world. THe Univers is calling you. You have so much to offer, so much to give. This card is a reminder of you to see who and what you truly are. You are a part of the One. You are beautiful and perfect in every way.

WHen you hide yourself you are withholding, not only your energy, but your LOve. Love for yourself and Love for others. Embrace yourself and all your quirks - we all have them! Let yourself be free. Let yourself shine.

Ha en strålende dag vennen :)

Klem

Fortsetter under...

stratosen_er mamma_

heisann, du skal seff få englekort :) HAr ikke hatt tid til å gjøre noen reading litt hektisk her og i dag har jeg ikke orket annet enn husvask og englekort :)

ble destiny kort på deg også :

REvelations:

There are new beginnings ahead. The veil is being lifted to reveal something new that was previously not available to you. In one way this can relate to a new environment, such as moving into a new location or changing jobs.

However it can also denote the revealing a new perspective. That what you previously held as truth was only a protopn of the whole. All is being revealed to you now. From here you can operate with a new view, seeing things as they really are.

Håper dette ga deg noe :)

Klem

Gurine

Bare hyggelig, håper det gir deg noe :)

du får kort fra Daily Guidance from you Angels stokken :

Acceptance,

See yourself and others through the eyes of the angels, with uncondional love and acceptance. In this way, you inspire and lift everyone to their highest potential.

You received this card to help your reletionship with yourself and others. The next time you're tempted to judge yourself or someone else harshly, pray for their health and happiness instead. This more positive route builds self-esteem and harmony and heals realtionships.

Notice how much better you feel when you think positively about yourself and others.

Dont try to change or controll others.

Let go of tendencies to force things to happen and you'll recive your desired or better outcome more peacfully.

When one door closes, another one opens.

Håper dette ga deg noe :)

jegerbaremeg

her kommer ett kort til deg fra erkeengel mikael sin stokk :

have confidence,

this card serves as a talisman to raise your self-confidence. Archangel Michael has been trying to reassure you that you have the strength, power and skills that are valuable to God's plan of peace. Michael is protecting you while you shine your bright light. Listen to your intuition, and act with aplomb.

In relationships,, your self-assurance attracts healty people to your side. It also triggers respect in others. As youre falling asleep each night ask archangel michael to help raise your confidence. youll wake up feeling love and compassion for yourself and others.

have faith that youre on the right path!

ha en strålende dag!

Annonse

men det er jo gode nyheter da Gurine, les det igjen og tenk over det gjennom dagen, så skal du se at det vil bringe positivtet :)

varm klem

Tuusen takk. Skal lese kortet nøye senere:) Driver med husvask jeg også;) Rent og pent til helgen,.. deilig!

Får ikke til å sende den privatmeld,.. ????

Vi " snakkes" senere vi .

Du har sikkert rett, er ikke helt stø på engelsk, så skal lese det grundigere senere :) Tolker litt mye om dagen bare.. Føler meg ensom for tiden, og savner eksen av en merkelig grunn. Han har hatt ny dame siden mars, så det funker jo dårlig hehe ;)

Jeg skjønner deg, vi er i en litt samme situasjon har jeg skjønt.. Skal oversette kortet for deg i kveld, så du får rett innhold, nå er jeg på vei ut døra!

sender deg varme og healende energier, det vil bli bra skal du se ♥

Annonse

Tusen takk :)

Straks ut døra her også, og hente de to minste snuppene mine :)

Jeg håper og tror også at det vil bli bra en gang, bare litt vanskelig å se akkurat nå ;)

Klem <3

Dette er lenge siden du harlat englekort her så stiller gjerne opp eg :D Men helst på Norsk da eg er elendig på engelsk.....

Har foresten kjøpt nye engle kort men de er på engelsk så vist du vil oversette de en gang må du gi en lyd :)

17 04 86

tusen takk skal du ha;))

Det er så spennende og fasinerende =D

Det gir ekstra giv i hverdagen:) Ikke minst noe å se frem til ;)

God Helg ! :DD

Vil du se når spira sitter for oss? og evt. fremtidige ting? se gjenere generelt om hva du får opp =)

Meg: 140688

han: 060983

Takk på forhånd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...