Gå til innhold

Ingen kynnere, i uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde endel rundt uke 20-24, og da kjente jeg det godt, spesielt på kveldene når jeg var sliten. Men etter det har de forsvunnet, og nå i uke 36 begynner jeg nesten å bli litt bekymra. Ikke at jeg går og lengter etter kynnere, det var jo ikke akkurat noe behagelig, men..

Har alle dere andre regelmessige kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh, da er du heldig vil nå jeg si..

Jeg har dem heeele tiden.. Ikke bare ubehagelig, men rett og slett vondt da man kommer til kvelden..

Skulle gjerne vært uten dem ja.. : )

Skrevet

Ikke regelmessig nei... jeg er uke 31 og har mest kynnere de dagene jeg gjør mye, jobber eller er generelt mer aktiv. De dagene jeg ikke er i form slik at jeg naturlignok holder meg mer i ro er det lite kynnere, eller ingen =)

Skrevet

Hm, ja kanskje jeg bare skal være glad til, hvis begge deler er normalt. Men tenker jo at livmoren går glipp av viktig trening da. På den annen side, den lille gutten der inne skal jo ut snart, på en eller annen måte.. begynner sikkert bare å bli litt stressa av tanken på fødselen ;-)

Skrevet

Jeg hadde ingen kynnere i første svangerskap i det hele tatt (dvs. ingen jeg kunne kjenne, da), og masse denne gangen, men begge deler skal jo være like normalt.

Skrevet

Hadde så og si ingen kynnere i mine to første svangerskap, så ble tatt på senga da riene startet- trodde selvfølgelig at det var disse kynnerne som alle pratet om jeg begynte å kjenne! Begge fødslene var raske og ukompliserte, så tror ikke at det å ikke ha hatt særlig med kynnere før fødsel har så mye å si for selve fødselen..... Har i dette svangerskapet hatt litt kynnere til og fra, noen ( korte) perioder har vært relativt intense, mens det kan gå flere dager der jeg ikke kjenner antydninger til verken kynnere, stikking, nedpress osv...! Har forresten 16 dager igjen til termin i dag! Vi er alle forskjellige og kroppene våre oppfører seg veldig forskjellig i svangerskapet- tror det eneste som er likt, er at resultatet for oss alle er en etterlengtet baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...