Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt billige, gode og tykke ullsokker til barn?

Anbefalte innlegg

Gutten i hus trenger nye ullsokker da de fra i fjor har blitt for små. Vi kjøpte to par tykke ullsokker fra pierre robert, men jeg synes faktisk ikke de var spesielt billige. 60 kr paret tror jeg det var. Finnes det noe billigere enn dette som er av grei kvalitet? Eller er egentlig pierre robert et veldig greit alternaltiv i forhold til pris og kvalitet?

Fortsetter under...

På Obs får du 2pk Janus til 89,-

På Europris får du Trysilsokken til 34,90.

Sistenevnte har dessverre antiskli på str opp til 23-24 et sted, men ellers er de super gode. Bruker de mye selv.

på kiwi og rema (sikker flere kjeder også) så får du 4par ullsokker til rett under 100lappen. og de er veldig myke og gode. klør ikke i det hele tatt. til sammenligning så er de veldig like på trysilsokken.

De sokkene har jeg kikket på, men jeg har ikke funnet i riktig str. De er fra str 36/37 til 39, og det blir for stort. De har ihvertfall ikke hatt mindre størrelser på de butikkene jeg har vært innom.

HI

Trysilsokken klør ikke, og holder seg veldig bra.

Siden har bruker så stor str han du også få de i 4pk til 99 kroner.

Har prøvd de som anbefales i 4pk fra dagligvaren. De er laget av LaMote og ikke er ikke like bra. Kvaliteten er dårligere og de blir ofte rare etter en del vask.

Annonse

Europris har trysil sokken også uten antiskli. Men g-sport synes jeg hadde noen sokker som var bedre enn trysilsokken. Ulvang til ca. 69-99 kr. Ikke spesielt dyrt for tykke ullsokker (riktignok ikke strikkede, men ull likevel).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...